حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
آغاز ارتقای پهنای باند در روستا‌های سرولایت نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 18:27
  • شناسه : 28480

    تجهیزات ارتقای پهنای باند در دورترین روستای سرولایت شهرستان نیشابور نصب شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، بخشدار سرولایت با اشاره به اجرای طرح ارتقای پهنای باند از ۲ G به ۴ G در چند روستای این منطقه، گفت: راه‌اندازی ۹ سایت همراه اول، پنج سایت ایرانسل و همچنین نصب و راه‌اندازی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تجهیزات ارتقای پهنای باند در دورترین روستای سرولایت شهرستان نیشابور نصب شد.

    آغاز ارتقای پهنای باند در روستا‌های سرولایت نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، بخشدار سرولایت با اشاره به اجرای طرح ارتقای پهنای باند از ۲ G به ۴ G در چند روستای این منطقه، گفت: راه‌اندازی ۹ سایت همراه اول، پنج سایت ایرانسل و همچنین نصب و راه‌اندازی اینترنت پرسرعت خانگی در بیشتر روستا‌های بخش از اقدامات انجام شده در حوزه مخابرات در سطح این بخش است.

     

    باقر صدیقی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از پارسال تاکنون، پهنای باند ورودی بخش سرولایت با نصب تجهیزات جدید افزایش یافته است.

     

    وی ادامه داد: یکی از لازمه‌های ارایه امکانات و فناوری‌های جدید مخابراتی مانند vdsl و ftth، افزایش پهنای باند است که تاکنون به دلیل پایین بودن پهنای باند در برخی روستا‌ها محقق نشده است.

     

    این مسئول افزود: پس از نصب و راه اندازی سه سایت دکل همراه اول در روستا‌های انچگان، بیدخان و عشق آباد و همچنین افزایش پهنای باند روستا‌های خایسک و کلیدر از دو ماه گذشته، اجرای این مهم مجددا آغاز شده است.

     

    صدیقی گفت: با این اقدام ضمن افزایش پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در کل بخش، زیرساخت مورد نیاز برای ارتقای سایت‌های همراه اول به ۴ G مهیا و با اختصاص تجهیزات توسط اداره کل فناوری اطلاعات تجهیزات نصب و راه‌اندازی برای روستای سوله به عنوان دورترین روستای مرزی آغاز شده است.

     

    بخشدار سرولایت با بیان اینکه در حوزه ایجاد سایت جدید و ارتقای سایت‌ها و تکنولوژی‌ها کار‌های ارزشمندی انجام شده است، گفت: در بحث ضریب نفود، خدمات مخابرات در سطح این بخش هنوز از میانگین استانی کمتر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.