حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
آغاز بازسازی مسجد تاریخی مروی‌ ها تا یک ماه آینده
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 18:41
  • شناسه : 28484

    عملیات بازسازی مسجد قدیمی و تاریخی مروی ها با اختصاص ۲ میلیارد تومان، حداکثر تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس اعلام کرد: حدود ۲ میلیارد تومان برای عملیات عمرانی بازسازی مسجد تاریخی مرویها در مشهد اختصاص پیدا کرده است. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    عملیات بازسازی مسجد قدیمی و تاریخی مروی ها با اختصاص ۲ میلیارد تومان، حداکثر تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

    آغاز بازسازی مسجد تاریخی مروی‌ ها تا یک ماه آینده

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس اعلام کرد: حدود ۲ میلیارد تومان برای عملیات عمرانی بازسازی مسجد تاریخی مرویها در مشهد اختصاص پیدا کرده است.

    حجت‌ الاسلام والمسلمین پژمان‌ فر افزود: متاسفانه در طرح قدیم بافت پیرامون حرم رضوی، خانه‌ های تاریخی و مساجد زیادی تخریب و موجب ناراحتی بسیاری از فعالان فرهنگی و مذهبی شد.

    وی ادامه داد: «چهار سال پیش بود که خبر تخریب مسجد تاریخی مرویها در اطراف حرم رضوی به گوش رسید که به پشتوانه مردم، مانع تخریب این مسجد هویتی و تاریخی شدیم.»

    پژمانفر گفت: در این سال‌ ها شاهد بی‌ مهری‌ های زیادی برای بازسازی این مسجد واقع در انتهای شارستان بودیم. بنابراین حدود یک ماه پیش، به  اتفاق مدیران دستگاه‌ های اجرایی از آخرین وضعیت مسجد مرویها بازدید کردم و در این بازدید مقرر شد، شهرداری منطقه ثامن نقشه‌ های بازسازی مسجد مرویها را طراحی و در جلسه بعدی ارائه کند.

    نماینده مشهد و کلات گفت: در جلسه روز گذشته نیز که شهردار منطقه ثامن، مدیرکل اوقاف و امور خیریه و هیات امنای مسجد مرویها شرکت داشتند، ضمن بررسی نقشه‌ های توسعه و بازسازی مسجد مرویها، مصوب شد که مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان برای عملیات عمرانی مسجد تخصیص پیدا کند.

    وی خاطرنشان کرد: طبق توافق اداره کل اوقاف و شهرداری ثامن، این اعتبار از محل حساب‌ های مشترک بین این دو دستگاه اجرایی تامین خواهد شد و امیدواریم حداکثر تا یک ماه آینده، عملیات عمرانی مسجد مرویها به همت هیات امنای مسجد پس از تامین اعتبار، بصورت کامل شروع شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.