حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
آغاز به کار ششمین کنفرانس هپاتیت در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 11:37
  • شناسه : 29089

    ششمین کنفرانس هپاتیت، مدیریت هپاتیت مزمن B از امروز در مشهد آغاز شد.        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، عضو کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس گفت: در طول ۲ روزبرگزاری این همایش ۲۰ نفر از استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، بقیه‌الله، بیرجند، مشهد و سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در زمینه پیشگیری و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ششمین کنفرانس هپاتیت، مدیریت هپاتیت مزمن B از امروز در مشهد آغاز شد.

     

     

    آغاز به کار ششمین کنفرانس هپاتیت در مشهد

     

     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، عضو کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس گفت: در طول ۲ روزبرگزاری این همایش ۲۰ نفر از استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، بقیه‌الله، بیرجند، مشهد و سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در زمینه پیشگیری و تشخیص هپاتیت مزمن B و مراقبت و درمان مبتلایان به آن در تالار ابن سینا سخنرانی میکنند.

    دکتر محمدرضا هدایتی مقدم افزود: این همایش، دارای امتیاز بازآموزی برای گروه‌های علوم پایه و بالینی پزشکی است که توسط مرکز تحقیقات عفونت‌های منتقله از خون جهاد دانشگاهی و جامعه متخصصان داخلی شاخه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

    وی ادامه داد: ۱۰ امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی، متخصصان داخلی و بیماری‌های عفونی، دارندگان مدرک دکترای تخصصی ایمنی‌شناسی، میکروب‌شناسی، ویروس‌شناسی و پزشکی مولکولی و فوق‌تخصص‌های گوارش و کبد شرکت کننده در این کنفرانس در نظر گرفته شده است.

    هدایتی مقدم گفت: همچنین متخصصان علوم آزمایشگاهی، آسیب‌شناسی، زنان و زایمان، پزشکی خانواده، پزشکی اجتماعی و دارندگان مدرک دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی شرکت کننده در این کنفرانس از هفت امتیاز آموزش مداوم بهره‌مند خواهند شد.

    وی افزود: به پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد کودکان و بیماری‌های عفونی کودکان، پرستاران، ماما‌ها و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی نیز پنج امتیاز بازآموزی تعلق خواهد گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.