حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
آغاز به کار ۳ نمایشگاه تخصصی در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 22:02
  • شناسه : 26124

    نمایشگاه های تخصصی تجهیزات ورزشی، مادر و کودک و شیرینی در مشهد آغاز به کار کرد.     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، ششمین نمایشگاه تخصصی مادر و کودک و پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، قهوه و ماشین آلات عصر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نمایشگاه های تخصصی تجهیزات ورزشی، مادر و کودک و شیرینی در مشهد آغاز به کار کرد.

    آغاز به کار ۳ نمایشگاه تخصصی در مشهد

     

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، ششمین نمایشگاه تخصصی مادر و کودک و پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، قهوه و ماشین آلات عصر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

    سرپرست نمایشگاه بین‌ المللی مشهد در آیین افتتاح این سه نمایشگاه به خبرنگاران گفت: این سه نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱مهر در محل نمایشگاه بین‌ المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

    فرزین سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه ورزش شامل کف پوش و چمن، دستگاه‌ های بدنسازی، پیش‌ نیاز باشگاه‌ ها، میز بیلیارد، اتوماسیون و نرم افزار باشگاه‌ ها، دستگاه‌ های ورزش خانگی، تغذیه ورزشکاران و لباس و تجهیزات ورزشی است.

    وی اظهار کرد: همچنین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی شامل ملزومات سیسمونی، انواع اسباب بازی، پوشاک، سرویس اتاق کودک و نوجوان و لوازم آموزش و بازی کودکان و نوجوانان است.

    سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد بیان کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه چای، قهوه، شیرینی‌ نیز شامل دستگاه اسپرسو ساز، ماشین‌آلات بسته بندی، ماشین آلات نانوایی، ماشین آلات قنادی، اتحادیه های مرتبط، تولید پک‌ های بسته بندی و آسیاب قهوه است.

    سلطانی خاطرنشان کرد: هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی و ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی به وسعت ۶ هزار متر مربع و در سالن های فردوسی و مفاخر با مشارکت ۱۰۰ شرکت کننده برگزار می‌ شود که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۵۰ شرکت و تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان نیز ۵۰ شرکت از تهران، همدان، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

    وی در خصوص پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای، مواد اولیه و ماشین آلات نیز گفت: این نمایشگاه در محیطی به وسعت هزار و ۷۵۲ متر مربع و در سالن عطار با مجموع ۴۰ شرکت برگزار می‌شود که تعداد غرفه های داخل استان خراسان رضوی ۱۳ شرکت و تعداد غرفه های خارج از استان نیز ۲۷ شرکت از خوزستان، تهران،آذربایجان غربی، قم، گیلان، اصفهان و یزد است.

     

    سلطانی درخصوص برنامه ها و رویدادهای همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی تصریح کرد: رویدادهای ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و رویدادهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

    وی یادآور شد: همچنین از برنامه های جنبی و رویدادهای پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای، مواد اولیه و ماشین آلات می توان به همایش، سمینار و کارگاه آموزشی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه و کارگاه تخصصی کاست کنترل، طراحی و مهندسی منو در ۱۸ و ۱۹ مهر اشاره کرد.

    این نمایشگاه‌ ها تا ۲۱ مهر ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌ توانند همه روزه از غرفه‌ های متعدد این سه نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ بازدید کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.