حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
آغاز فعالیت نخستین خانه‌مسافر شهرستان تربت جام
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۳ ساعت: 17:44
  • شناسه : 27032

    نخستین خانه مسافر شهرستان تربت جام در روستای هدف گردشگری بِزد افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت جام گفت: این خانه مسافر به صورت ویلایی و در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر مربع برای خدمت‌رسانی به گردشگران ایجاد شده […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نخستین خانه مسافر شهرستان تربت جام در روستای هدف گردشگری بِزد افتتاح شد.

    آغاز فعالیت نخستین خانه‌مسافر شهرستان تربت جام

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت جام گفت: این خانه مسافر به صورت ویلایی و در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر مربع برای خدمت‌رسانی به گردشگران ایجاد شده است.

    فرامرز صابرمقدم افزود: این خانه مسافر دارای سه اتاق و یک سوئیت یک خوابه است که با بهره‌برداری از آن برای سه نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

    وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با افزایش فضا‌های اقامتگاهی در روستا‌های مورد نظر علاوه بر نظارت با کمترین هزینه، امکانات اقامتی در محیطی امن و شرایطی مطلوب را برای گردشگران و علاقه‌مندان به فرهنگ و طبیعت روستا‌ها فراهم کنیم.

    روستای کوهستانی بزد در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر تربت جام واقع شده و علاوه بر طبیعت چشم‌نواز ارتفاعات آکنده از سرو‌های کوهی (اُرس)، معابر و کوچه‌باغ‌ها، دارای بنا‌های تاریخی و دو واحد بوم‌گردی است که گردشگران فراوانی را به خود جذب می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.