حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
آغاز مرحله استانی مسابقات نماز و قرآن وزارت نیرو در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۸ ساعت: 21:39
  • شناسه : 26122

    مرحله استانی مسابقات نماز و قرآن وزارت نیرو با حضور هزار شرکت کننده در خراسان رضوی آغاز شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی گفت: مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نماز وزارت نیرو از صبح […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مرحله استانی مسابقات نماز و قرآن وزارت نیرو با حضور هزار شرکت کننده در خراسان رضوی آغاز شد.

    آغاز مرحله استانی مسابقات نماز و قرآن وزارت نیرو در مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی گفت: مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نماز وزارت نیرو از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌ های استان به میزبانی ادارات برق آغاز شد.

    مهدی مرزبانی افزود: در این دوره از مسابقات هزار نفر از همکاران، همسران همکاران و فرزندان دانشجوی شرکت‌ های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی در پنج رشته قرآنی و احکام نماز رقابت می کنند.

    وی اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ ها در پنج رشته قرآنی قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ موضوعی به صورت شفاهی و رشته های تفسیر قرآن و نهج البلاغه و احکام نماز در مشهد و تمامی شهرستان‌های استان به صورت متمرکز و همزمان با کشور برگزار و نتایج آن اعلام می‌ شود.

    مرزبانی گفت: استان خراسان رضوی سومین استان در مجموعه وزارت نیرو به لحاظ تعداد شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ هاست و برگزیدگان آن به مرحله کشوری راه‌ می‌ یابند.

    شرکت آب و فاضلاب مشهد، شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، شرکت توزیع برق خراسان رضوی، شرکت توزیع برق مشهد، پژوهشگاه نیرو، شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و شرکت برق منطقه‌ای خراسان جزو شرکتهای تابعه وزارت نیرو در خراسان رضوی هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.