حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در منطقه پدافند هوایی شمال شرق
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 18:12
  • شناسه : 26838

    چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مشهد آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه قرآن کریم به عنوان یک کتاب آسمانی، می‌تواند برای همه انسان‌ها، فارغ از دین و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مشهد آغاز شد.

    آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در منطقه پدافند هوایی شمال شرق

    به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه قرآن کریم به عنوان یک کتاب آسمانی، می‌تواند برای همه انسان‌ها، فارغ از دین و مذهب، مفید باشد گفت: قرآن کریم، به انسان‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنند.

    حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: با توجه به نقش پررنگ قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها، گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود. 

    وی گفت: قرآن به عنوان کتاب هدایت و زندگی، راهکار‌های بسیاری برای حل مشکلات و چالش‌های فردی و اجتماعی ارائه می‌دهد و با همت و تلاش همه می‌توانیم جامعه‌ای قرآنی و اسلامی و بسازیم.

    رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، برگزاری مسابقات قرآن در سطوح مختلف را مهم‌ترین و موثر‌ترین راهکار‌ها برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و افزود: این مسابقات علاوه بر شناسایی و معرفی قاریان و حافظان برتر، باعث ایجاد انگیزه در بین علاقه‌مندان به قرآن و افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به معارف قرآنی می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.