حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
آماده‌باش آتش نشانان در پی پیش‌بینی وزش باد و بارندگی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 8:38
  • شناسه : 28515

    سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین از آماده‌باش کامل واحد‌های امدادی این سازمان در پی پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع وزش باد شدید و بارندگی در سطح شهر خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، ململی با اشاره به هشدار‌های هواشناسی اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، شهر قزوین طی چند روز آینده […]

    پ
    پ


    سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین از آماده‌باش کامل واحد‌های امدادی این سازمان در پی پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع وزش باد شدید و بارندگی در سطح شهر خبر داد.

    آماده‌باش آتش نشانان در پی پیش‌بینی وزش باد و بارندگی

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، ململی با اشاره به هشدار‌های هواشناسی اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، شهر قزوین طی چند روز آینده شاهد وزش باد شدید و بارندگی خواهد بود که از شهروندان درخواست می‌شوداز حضور در مناطق مرتفع و توقف در کنار درختان، داربست‌ها و سازه‌های نیمه‌کاره خودداری کنند.

    وی افزود: تمامی واحد‌های آتش نشانی قزوین در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، بتوانند در اسرع وقت وارد عمل شوند.

    سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین گفت: شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیرو‌های امدادی آتش نشانی، از هرگونه خطر احتمالی پیشگیری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.