حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13092 تعداد نوشته های امروز : 114×
آماده‌سازی مسیر برگزاری مراسم تشییع شهید نیلفروشان در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 9:48
  • شناسه : 27350

    مسیر برگزاری مراسم تشییع سردار شهید نیلفروشان در مشهد آماده شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه خدمات شهری برای آماده‌سازی مسیر و ارائه خدمات همزمان با برگزاری مراسم تشییع شهید نیلفروشان انجام شده است. احسان نجاری مقدم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مسیر برگزاری مراسم تشییع سردار شهید نیلفروشان در مشهد آماده شده است.

    آماده‌سازی مسیر برگزاری مراسم تشییع شهید نیلفروشان در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه خدمات شهری برای آماده‌سازی مسیر و ارائه خدمات همزمان با برگزاری مراسم تشییع شهید نیلفروشان انجام شده است.

    احسان نجاری مقدم افزود: مسیر تشییع در خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا حرم مطهر، به صورت ویژه با تانکر‌های فشار قوی شست‌وشو و نظافت شده است

    وی گفت: علاوه بر خدمت‌رسانی ۹۰ پاکبان به صورت ویژه در این مراسم، ۳۵ نیروی رفع سد معبر برای ایجاد انضباط شهری فعال است.

     

     اعمال محدودیت‌ های ترافیکی  در مراسم تشییع پیکر سردارشهید نیلفروشان در مشهد

     

    مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهدگفت:با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در مشهد،  تا پایان مراسم  امروز همه  مسیر‌های منتهی به خیابان امام رضا (ع) تا حرم مطهر رضوی و در طول خیابان شهید اندرزگو تا ورودی باب الجواد محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ِ توقف و تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود.

     

    نوروزی  افزود: این محدودیت‌ها شامل مسیر‌های منتهی به میدان بسیج از چهارراه بیسیم در طول خیابان ملک الشعرای بهار، خیابان امام رضا از میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان بسیج، خیابان فداییان اسلام از چهارراه نخ ریسی به سمت میدان بسیج، خیابان عنصری از ورودی خیابان ۱۷ شهریور، طول مسیر خیابان امام رضا و بالعکس از زیرگذر حرم رضوی دارای محدودیت و ممنوعت ترافیکی شامل تردد و توقف خودرو‌ها است.

    وی گفت : با توجه به محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعلامی از زمان آغاز مراسم، خیابان‌های خرمشهر، ملک الشعرای بهار، فدائیان اسلام، دانش شرقی و غربی و زیرگذر حرم مطهر دارای ترافیک سنگین خواهد بود که تقاضا می شود رانندگان  از مسیر‌های جانبی برای تردد استفاده نکنند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.