حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
آمادگی پالایشگاه‌های گاز کشور برای ورود به فصل زمستان و تولید پایدار گاز
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 9:02
  • شناسه : 26150

    سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه‌های گازی کشور برای ورود به فصل سرما و پایداری تولید در آمادگی هستند.   به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، محمدرضا جولایی در سفر به منطقه خانگیران سرخس گفت: کارکنان، متخصصان و جهادگران عرصه تولید در پالایشگاه گاز سرخس با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه‌های گازی کشور برای ورود به فصل سرما و پایداری تولید در آمادگی هستند.

    آمادگی پالایشگاه‌های گاز کشور برای ورود به فصل زمستان و تولید پایدار گاز.

     

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، محمدرضا جولایی در سفر به منطقه خانگیران سرخس گفت: کارکنان، متخصصان و جهادگران عرصه تولید در پالایشگاه گاز سرخس با احساس مسئولیت و تلاش شبانه روزی در شرایط بد آب و هوایی منطقه، نقش مهمی در نگهداشت واحد‌های عملیاتی و پایداری تولید دارند.

     

    وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در ظرفیت کامل خود قرار دارد، به جایگاه ویژه مجموعه ذخیره سازی شوریجه و سراجه اشاره و اضافه کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته چنانچه روند تزریق تا پایان مهرماه صورت پذیرد، سه میلیارد متر مکعب گاز در مخزن شوریجه ذخیره سازی خواهدشد.

     

    سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در سفر به سرخس از واحد‌های مختلف عملیاتی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از جمله واحد‌های پالایش گاز، ذخیره سازی گاز شوریجه، کارگاه مرکزی این پالایشگاه و پارک گوگردی شهید سلیمانی بازدید کرد.

     

    وی در جمع کارکنان این مجتمع، آخرین وضعیت تولید انرژی در منطقه شمال و شمال شرق کشور، تعمیرات و نگهداری تجهیزات و تأمین اقلام یدکی و مواد شیمیایی را مورد ارزیابی قرار داد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.