حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13089 تعداد نوشته های امروز : 111×
آموزش تحصیلی رایگان برای ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در تایباد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 16:13
  • شناسه : 28946

    ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در این خطه مرزی در طول تعطیلات تابستانی امسال، به همت و تلاش معلمان جهادی این شهرستان آموزش تحصیلی رایگان را فرا گرفتند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از مقام آوران و معلمان جهادی حوزه ابتدایی آموزش و پرورش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در این خطه مرزی در طول تعطیلات تابستانی امسال، به همت و تلاش معلمان جهادی این شهرستان آموزش تحصیلی رایگان را فرا گرفتند.

    آموزش تحصیلی رایگان برای ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در تایباد

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از مقام آوران و معلمان جهادی حوزه ابتدایی آموزش و پرورش تایباد گفت: این اقدام خداپسندانه از سوی ۵۰۰ نیروی فرهنگی جهادی برای تثبیت یادگیری و جبران ضعف و عقب‌ماندگی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی، در مدارس شهری و روستایی تایباد انجام شد.

    مهدی شیردل با بیان اینکه طرح آموزش رایگان دانش آموزان نیازمند برای نخستین‌بار در تایباد انجام شد افزود: با پایش و رصدهای انجام شده، اجرای این طرح رضایتمندی دانش آموزان و خانواده ها را به همراه داشته است.

    فرماندار تایباد گفت: کلاس‌های این معلمان جهادی در ۱۸ پایگاه روستایی و ۶ پایگاه شهری به صورت رایگان تشکیل شد.

    شیردل افزود: اجرای این طرح ۲ روز در هفته تا ۱۵ شهریور ماه امسال ادامه داشت که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

    او به کمک های خیران شهرستان تایباد در حوزه ساخت فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته افزون بر ۱۵۰ کلاس درس شهری و روستایی به همت خیران این منطقه ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

    فرماندار تایباد افزود: در سال تحصیلی جدید شمار زیادی از دانش آموزان پسر و دختر تایباد در رشته های مختلف در دانشگاه های سراسر کشور قبول شده اند که این موضوع مرهون تلاش های معلمان این شهرستان است.

    شهرستان تایباد بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز پسر و دختر در مقاطع مختلف تحصیلی در ۲۲۰ فضای آموزشی دارد.

    شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب‌ شرقی مشهد واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.