حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
اجازه ندهیم پیشکسوتان در غبار فراموشی محو شوند
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 20:16
  • شناسه : 28494

    شایسته نیست با کم توجهی مسوولان پیشکسوتان ورزشی در غبار فراموشی محو شوند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت‌حیدریه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی این شهرستان گفت: بی شک پیشکسوتان ورزش استوانه ورزش قهرمانی هستند. مجید رضایی افزود: هرچند کانون پیشکسوتان با برپایی چنین دورهمی‌هایی نام و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    شایسته نیست با کم توجهی مسوولان پیشکسوتان ورزشی در غبار فراموشی محو شوند.

    اجازه ندهیم پیشکسوتان در غبار فراموشی محو شوند
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت‌حیدریه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی این شهرستان گفت: بی شک پیشکسوتان ورزش استوانه ورزش قهرمانی هستند.

    مجید رضایی افزود: هرچند کانون پیشکسوتان با برپایی چنین دورهمی‌هایی نام و خاطره این بزرگواران را گرامی می‌دارد، اما اقدامات بیشتری لازم است. 

    وی گفت: این تشکل مردم نهاد سال ۱۳۸۴ به همت عباس روحانی و احمد محمدپور پیشکسوتان حوزه ورزش این شهرستان ایجاد شد.

    رییس سابق اداره ورزش و جوانان و رییس کنونی کانون پیشکسوتان ورزش شهرستان تربت‌حیدریه نیز گفت: پیشتر حسن فولاد و سیدحسین قاسمی با اهدای یک دستگاه یخچال و بخاری وهمچنین یک تخته موکت ۱۲ متری، لوازم اولیه دفتر کانون را تامین کردند.

    هاشم میرزایی افزود: هر چند دوست داریم برای عزیزان پیشکسوت اقدامات بزرگتری انجام دهیم اما با همین بضاعت مالی تلاش داریم یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگهداریم.

    رییس کنونی انجمن خبرنگاران شهرستان تربت‌حیدریه نیز گفت: اکنون در این خطه، ۲۵ خبرنگار در قالب ۲ خبرگزاری کشوری ایرنا و صدا و سیما، ۶ نشریه محلی، چهار نشریه داخلی و همچنین ۲ پایگاه خبری فعال هستند.

    اصغر غضنفری تربتی افزود: مطالبه‌گری هوشمندانه با هدف رفع مشکلات و کاهش آلام روحی مردم، از مهمترین ویژگی اصحاب رسانه شهرستان تربت‌حیدریه است.

    وی گفت: رسانه‌های این منطقه همچنین به دور از خط فکری سیاسی و جناحی رسانه خود، در زمان بررسی و نیز واکاوی مشکلات، متحد و یک‌دست موضوع مطالبه‌گری خود را از مسوولان درخواست و تا رسیدن به نتیجه مطلوب شهروندان، دست از قلم‌فرسایی بر نمی‌دارند.

    امشب همچنین اعضای کانون پیشکسوتان ورزش تربت‌حیدریه با حضور در منزل ناصر بابایی پیشکسوت ورزش جودو از وی تجلیل کردند.

    مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.