حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
اجرای حکمرانی دینی رسالت همه مسئولان اجرایی است
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 15:49
  • شناسه : 27767

    امام‌ جمعه مشهد: اجرا و پیاده‌ سازی حکمرانی دینی، رسالت مسئولان و مدیران دستگاه اجرایی کشور در هر دولت است.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، پنج مرحله برای انقلاب اسلامی شامل «ساقط کردن طاغوت، تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی، امت اسلامی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    امام‌ جمعه مشهد:

    اجرا و پیاده‌ سازی حکمرانی دینی، رسالت مسئولان و مدیران دستگاه اجرایی کشور در هر دولت است.

    اجرای حکمرانی دینی رسالت همه مسئولان اجرایی است

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، پنج مرحله برای انقلاب اسلامی شامل «ساقط کردن طاغوت، تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی، امت اسلامی و تمدن نوین اسلامی» ترسیم کردند.

    آیت الله سید احمد علم ‌الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد اظهار کرد: دستگاه اجرایی نظام باید حکمرانی دینی را در کشور حاکم و فرامین دین را پیاده سازی کند، در این صورت دولت اسلامی شکل خواهد گرفت.

    وی ادامه داد: تشکیل امت اسلامی نقطه هدف نظام ما است که با وجود و ظهور امام عصر(عج) کامل می شود و به سرمنزل مقصود می رسد.

    نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخشی از سخنانش با قدردانی از مردم برای شرکت پر شور در مراسم تشییع پیکر شهید سرلشکر نیلفروشان اظهار کرد: مردم در این مراسم بار دیگر حماسه خلق کردند و تشییع پیکر پاک یک عنصر جان داده در راه اسلام، دلاور، شجاع و سرمایه ارزشمند نظام و جریان مقاومت با شکوه خاصی در مشهد برگزار شد.

    وی در ادامه با طرح این پرسش که آیا مواجهه ایران در جنگ بین فلسطین و اسرائیل یک حرکت انفعالی تصادفی براساس روند سیاسی است، ادامه داد: ما راهی با هدفی مشخص برای تشکیل نظام اسلامی تعیین کردیم و طبیعی است که گروه‌ های مختلف در جریان های متفاوت را با خود همراه کنیم تا در این مسیر قوی تر گام برداریم و زودتر به هدف دست یابیم.

    امام جمعه مشهد تصریح کرد: اما متاسفانه عده‌ای جریان را در عمق آن بررسی نمی کنند و می گویند چرا باید در یک مساله ای که بین اسرائیل و فلسطین است، دخالت کنیم .

    وی ادامه داد: حضور ما در مساله بین اسرائیل و جبهه مقاومت، یک اقتضای انفعالی سیاسی نیست تا به هر مناسبتی در همه حوادث بین المللی نقشی داشته باشیم و وارد درگیری‌ها شویم، بلکه ما راه و مسیری را انتخاب کردیم که هدف آن تشکیل امت اسلامی و تمدن نوین اسلامی است.

    آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار وفاق ملیِ دولت چهاردهم بیان کرد: وفاق ملی به معنای این است که جریان ها، اندیشه ها و تشکل های مختلف سیاسی با هم یکی و متحد شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.