حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13050 تعداد نوشته های امروز : 72×
اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۲۶ مهر
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 12:47
  • شناسه : 27613

    در این بخش چند خبر کوتاه از شهرستان‌های خراسان رضوی را می‌خوانید.       دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با خانواده دو شهید در فریمان   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خانواده شهیدان محمد هوشیار و شهید احمد قصابی در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    در این بخش چند خبر کوتاه از شهرستان‌های خراسان رضوی را می‌خوانید.

     

     

     

    دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با خانواده دو شهید در فریمان

     

    مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خانواده شهیدان محمد هوشیار و شهید احمد قصابی در شهر فریمان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

     

    حجت الاسلام برهان باقری در این دیدار که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بنیاد شهید شهرستان فریمان هم حضور داشت، گفت: نگرش امام راحل نسبت به ایجاد انقلاب اسلامی زمینه ساز اقتدار نظام مقدس اسلامی بود و بر همه آشکار است که این انقلاب با خون شهدا تثبیت و ریشه دار شده است.

     

    ارائه خدمات درمانی در خانه‌های بهداشت مه ولات

     

    بیش از ۸۷ هزار ویزیت و خدمات درمانی در شش ماه نخست، در مراکز و خانه‌های بهداشت مه ولات ارائه شد.

     

    سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات گفت: این خدمات شامل ویزیت پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی و سرپایی بود که در مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت این شهرستان ارائه شد.

     

    جواد جوانی با بیان اینکه از ابتدای امسال مبلغ چهار میلیارد ریال بابت تعمیر و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت هزینه شده است، افزود: با توجه به اینکه برای ساختمان خانه بهداشت شماره ۲ با پیشرفت ۶۰ درصدی تاکنون شش میلیارد ریال هزینه شده است، امیدواریم با پیگیری و تنظیم قرارداد با پیمانکار جدید این طرح تا انتهای امسال به بهره برداری برسد.

     

    وی گفت: ارائه ویزیت رایگان، مشاوره تغذیه و سلامت روان در روستای چنار، ازغند و میاندهی، برگزاری سه نوبت میز خدمت در نماز جمعه و مساجد شهرستان و ارائه خدمات غربالگری فشار و قندخون همراه با توزیع دفترچه‌های آموزشی، بخش دیگری از اقدامات حوزه سلامت این شهرستان بود. 

     

    بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مه ولات

     

    کارشناسان بهداشت محیط مه ولات از ابتدای امسال، پنج هزار و ۴۶۳ مورد بازرسی از مدارس، مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، سامانه‌های آبرسانی و مراکز عرضه قلیان این شهرستان انجام دادند.

     

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: در این راستا یک مرکز غیر بهداشتی پلمب و ۵۱ مورد واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

     

    جواد جوانی گفت: در این مدت مقدار هزار و ۵۸۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته یا فاقد مشخصات از واحد‌های صنفی جمع آوری، ۹ مرکز عرضه قلیان به دادگستری معرفی و ۶۸ مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ پیگیری شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.