حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
ارائه تسهیلات نیم‌بهای سفر برای معلولین در سوپراپلیکیشن تاپ
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 18:52
  • شناسه : 28995

    بر اساس طرح جدید سوپراپلیکیشن تاپ که با همکاری بانک پارسیان و بهزیستی در حال اجراست، افراد دارای معلولیت می‌توانند به‌صورت نیم‌بها، بلیت سفر خود را آنلاین از سوپراپلیکیشن تاپ خریداری کنند. به گزارش روابط عمومی اپلیکیشن تاپ، بانک پارسیان و سوپراپلیکیشن تاپ با همکاری سازمان بهزیستی در راستای حمایت از حقوق […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    بر اساس طرح جدید سوپراپلیکیشن تاپ که با همکاری بانک پارسیان و بهزیستی در حال اجراست، افراد دارای معلولیت می‌توانند به‌صورت نیم‌بها، بلیت سفر خود را آنلاین از سوپراپلیکیشن تاپ خریداری کنند.

    به گزارش روابط عمومی اپلیکیشن تاپ، بانک پارسیان و سوپراپلیکیشن تاپ با همکاری سازمان بهزیستی در راستای حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، راهکارهای نوآورانه‌ای را برای تسهیل دسترسی این افراد به خدمات حمل‌ونقل و گردشگری برون‌شهری، ارائه کرده‌اند و افراد دارای معلولیت می‌توانند با نصف قیمت، بلیت سفر برون‌شهری خود را به‌صورت آنلاین از این اپلیکیشن خریداری کنند.

    افروز صفاری‌فرد، مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت‌ها و تلفیق اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، از تداوم اجرای نیم‌بها شدن سفرهای برون‌شهریِ افراد دارای معلولیت شدید در راستای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، در سال جاری خبر داد. افراد دارای معلولیت‌های شدید می‌توانند در سوپراپلیکیشن تاپ، بلیت سفرهای برون‌شهری خود را با ۵۰ درصد هزینه پایین‌تر و به‌صورت نیم‌بها خریداری کنند.

    مشمولین این طرح شامل افراد ۱۸ تا ۴۷ ساله دارای معلولیت هستند که پس از ثبت‌نام در سامانه برخط و احراز هویت و طی مراحل اولیه، می‌بایست وارد سوپراپلیکیشن تاپ شده و تسهیلات سفرخود را به‌صورت نیم‌بها را دریافت کنند. در فصل تابستان، بیش از ۱۰۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت، از طریق سوپراپلیکیشن تاپ از تسهیلات سفر نیم‌بها، بهره‌مند شدند.

    لازم به ذکر است که این طرح پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری بین بانک پارسیان با سازمان بهزیستی کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همین‌طور وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۵ قانون حمایت از حقوق معلولان و تقویت مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت، اجرا شد که بر اساس آن، افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید می‌توانند از خدمات حمل‌ونقل ریلی، هوایی و دریایی به صورت نیم‌بهاء بهره‌مند شوند.

    استفاده از این طرح‌ها نه‌تنها به تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت به خدمات حمل‌ونقل کمک می‌کند، بلکه گامی مهم در راستای حمایت از حقوق معلولین و اجرای مسئولیت اجتماعی نهادهای مالی و فناوری است.

    بانک پارسیان به‌عنوان یکی از نهادهای مالی کشور با پیش‌بینی اعتبارات لازم و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، امکان استفاده افراد دارای معلولیت را از خدمات حمل‌ونقل با هزینه نیم‌بها، فراهم کرده است.













    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.