حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
ارائه خدمات تشخیصی تنبلی چشم در علوم پزشکی مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 12:41
  • شناسه : 28620

    خدمات تشخیصی تنبلی چشم در کلینیک بینایی سنجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می‌شود.   به گزارش خبرگزاری صداوسما مرکز خراسان رضوی، دکترای بینایی سنجی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش فعالیت این کلینیک از ابتدای مهرماه امسال، افزود: در راستای ارائه خدمات تخصصی به بیماران در کوتاهترین زمان ممکن و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    خدمات تشخیصی تنبلی چشم در کلینیک بینایی سنجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می‌شود.

    ارائه خدمات تشخیصی تنبلی چشم در علوم پزشکی مشهد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسما مرکز خراسان رضوی، دکترای بینایی سنجی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش فعالیت این کلینیک از ابتدای مهرماه امسال، افزود: در راستای ارائه خدمات تخصصی به بیماران در کوتاهترین زمان ممکن و با تعرفه دولتی، این مرکز در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به مراجعین است.

     

    دکتر سمیرا حسن زاده بیان کرد: در این مرکز خدمات تخصصی مانند معاینات کودکان، تجویز لنز‌های تماسی، تمرینات بینایی و معاینات افراد کم بینا در روز‌های مختلف هفته توسط اعضای هیات علمی گروه بینایی سنجی و دانشجویان دکترای تخصصی بینایی سنجی انجام می‌گیرد. 

     

    او اضافه کرد: بیماران می‌توانند به صورت حضوری به کلینیک بینایی سنجی دانشگاه واقع در بلوار احمدآباد، خیابان پرستار، نبش پرستار ۲ مراجعه و یا از طریق شماره تماس‌های ۳۸۴۲۴۰۰۶ و ۳۸۴۲۴۰۰۷ نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

     

     دکتر حسن زاده اظهار کرد: بینایی یکی از مهمترین حواس انسان بوده و بیشترین دریافت ما از محیط از طریق سیستم بینایی است، از همین رو مراقبت‌های لازم برای حفظ بینایی باید از دوران کودکی آغاز شود. 

     

    او تنبلی چشم را یکی از اختلالاتی دانست که می‌تواند موجب ضعف بینایی شود و در صورت تشخیص زودهنگام، می‌توان از عوارض آن پیشگیری کرد و افزود: لازم است والدین با مشاهده هرگونه علامت غیرعادی در چشم کودک، مانند نزدیک کردن بیش از حد اجسام به چشم، دنبال نکردن اشیا و افراد، وجود انحراف چشم گاهگاهی یا ثابت، لرزش چشم و یا هر نشانه غیرطبیعی در ظاهر چشم کودک خود، برای بررسی بیشتر به مراکز بینایی سنجی یا چشم پزشکی مراجه کنند.

     

    استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هر بیماری یا مشکل چشمی از جمله عیوب انکساری، انحرافات چشمی یا برخی بیماری‌های چشم می‌تواند عامل تنبلی چشم در کودکی شوند و در صورت تشخیص و درمان به موقع می‌توان از بروز تنبلی چشم جلوگیری کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.