حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13051 تعداد نوشته های امروز : 73×
ارتباط موثر با سرمایه‌گذاران از اهداف اصلی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران در سرخس
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 10:51
  • شناسه : 27716

    ارتباط موثر با سرمایه‌گذاران از اهداف اصلی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران در این منطقه ویژه اقتصادی است. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکزخراسان رضوی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نشست با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه گفت:  انجمن بازرگانان و سرمایه‌گذاران فعال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس  باهدف توسعه همکاری میان فعالان بخش خصوصی ودولتی، انجمن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ارتباط موثر با سرمایه‌گذاران از اهداف اصلی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران در این منطقه ویژه اقتصادی است.

    ارتباط موثر با سرمایه‌گذاران از اهداف اصلی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران  در سرخس

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکزخراسان رضوی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نشست با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه گفت:  انجمن بازرگانان و سرمایه‌گذاران فعال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس  باهدف توسعه همکاری میان فعالان بخش خصوصی ودولتی، انجمن شرکت‌های آماده سازی محصول  و سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سرخس تشکیل می‌شود.

    محمد رضا رجبی مقدم ارتباط موثر با سرمایه‌گذاران را از اهداف اصلی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سرخس عنوان کرد و افزود: این انجمن برای استفاده از کمک‌های فکری از سرمایه‌گذاران و حمایت از فعالان اقتصادی منطقه شکل می‌گیرد.

    وی گفت: شناسایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری و تولید نیز بخش دیگری از اهداف تشکیل انجمن است.
    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس تجربه تشکیل انجمن فعالان اقتصادی صنعتی در مناطق آزاد نمونه  را موفقی برای ایجاد همکاری میان بخش خصوصی و دولتی، ارزیابی کرد.

    رجبی مقدم  همچنین توجه به مشکلات و مسائل سرمایه‌گذاران منطقه را از مهم‌ترین راهکار‌ها برای جذب سرمایه‌گذار جدید  عنوان کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرخس در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی، جزو مناطق پیشتاز محسوب می‌شود و این منطقه به عنوان الگوی موفق، میزبان  جمعی از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و صنعتی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.