حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
اردوی جهادی پزشکان متخصص در بردسکن 
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 19:08
  • شناسه : 27278

    تیم ۱۵ نفره از پزشکان متخصص قرارگاه شهید مهدی مولانیا برای خدمت رسانی عازم بردسکن میشوند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده سپاه شهرستان بردسکن گفت به همت بنیاد علوی و با پیگیری‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) بردسکن درمانگاه تخصصی سیار قرارگاه شهید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تیم ۱۵ نفره از پزشکان متخصص قرارگاه شهید مهدی مولانیا برای خدمت رسانی عازم بردسکن میشوند.

    اردوی جهادی پزشکان متخصص در بردسکن 

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده سپاه شهرستان بردسکن گفت به همت بنیاد علوی و با پیگیری‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) بردسکن درمانگاه تخصصی سیار قرارگاه شهید مهدی مولانیا به مدت ۳ روز در نقاط محروم بردسکن استقرار پیدا می‌کند.

    سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی عنوان کرد در طول سه روز راه‌اندازی درمانگاه تخصصی ۱۵ نفر از پزشکان متخصص شامل پوست، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه، طب اسلامی، روانشناس، پزشک عمومی، جراح چشم و چشم پزشکی و داروخانه سیار بیماران نیازمند را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند. 

    فرمانده سپاه شهرستان بردسکن گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم ویزیت مراجعه کنندگان منوط به فرم ارجاع از خانه‌های بهداشت است.

    وی گفت: این درمانگاه تخصصی به مدت ۳ روز در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در روستا‌های کبودان و کاسف و درمانگاه نبوت مستقر و به بیماران خدمات دهی خواهند کرد. 

    سرهنگ جنیدی  عنوان کرد بیماران نیازمند می‌توانند با گرفتن فرم ارجاع از خانه‌های بهداشت روستا‌های اقماری از خدمات رایگان این درمانگاه تخصصی نیز بهره‌مند شوند.

    وی همچنین گفت در روز جمعه نیز افرادی که نیاز به پزشکان متخصص دارند می‌توانند از طریق حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم و امام علی علیه السلام نسبت به گرفتن نوبت در درمانگاه نبوت شهر بردسکن اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.