حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
از یک کشته در حادثه رانندگی تا توقیف ۳۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 12:09
  • شناسه : 28364

    مهم‌ترین حوادث استان قزوین در روز دوشنبه سی ام مهر ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهر معلم کلایه، محدوده پل باغدشت منجر به فوت موتورسوار شد. سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت حادثه […]

    پ
    پ


    مهم‌ترین حوادث استان قزوین در روز دوشنبه سی ام مهر ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

    از یک کشته در حادثه رانندگی تا توقیف ۳۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهر معلم کلایه، محدوده پل باغدشت منجر به فوت موتورسوار شد.

    سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از رانندگان خوردو‌ها و وسایل نقلیه به ویژه موتور سواران خواست هنگام تردد، سرعت مطمئن را رعایت و از کلاه ایمنی استفاده کنند.

    توقیف ۳۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف در شهرستان البرز

    فرمانده انتظامی شهرستان البرزگفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در پارک‌ها و معابر عمومی، اجرا و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

    به گفته سرهنگ منصوری، این طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف در پارک‌ها، معابر عمومی به مرحله اجرا در آمد و با توجه به رضایتمندی شهروندان این طرح ادامه خواهد داشت.

    سرهنگ منصوری اضافه کرد: موتورسیکلت‌های متخلف به پارکینگ انتقال داده شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان البر از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.