حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم استان
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 14:02
  • شناسه : 26555

    قول استاندار جدید خراسان رضوی در روز انتصاب: استاندار جدید خراسان رضوی گفت: از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، غلامحسین مظفری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان رضوی در مشهد افزود: پاکدستی، جدیت، پشتکار، سلامت و صداقت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    قول استاندار جدید خراسان رضوی در روز انتصاب:

    استاندار جدید خراسان رضوی گفت: از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

    استاندار جدید خراسان رضوی: استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، غلامحسین مظفری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان رضوی در مشهد افزود: پاکدستی، جدیت، پشتکار، سلامت و صداقت در کار، مردم‌داری و خدمت صادقانه به مردم از جمله محور‌های اصلی ماست.

     وی ادامه داد: خراسان، پرچمدار اصیل تمدن ایرانی – اسلامی بوده و هست و مناظرات امام رضا (ع) با جریان‌های مختلف، می‌تواند سرمشق وفاق میان جریان‌ها باشد.

    مقام عالی دولت در خراسان رضوی با بیان اینکه باید مدیریت علمی و دقیق را برای حل مسایل و موضوعات به کار گرفت، ادامه داد: تعامل با اندیشمندان، نخبگان و اندیشه ورزان مهم است و به مدیریت چابک و هوشمند نیاز دارد.

    استاندار جدید خراسان رضوی گفت: در حوزه بهزیستی، اجتماعی و فرهنگی، چالش‌ها و بحران‌هایی داریم که باید به قید فوریت به آنها بپردازیم، چون ما مسئولیت داریم و حواله کردن حل مشکلات به تشکیل جلسات و شورا‌های مکرر، کاری را حل نمی‌کند.

    مظفری افزود: پشتیبان مدیران سالم با جسارت و با شهامت در حل مشکلات مردم هستیم و خود را مکلف می‌دانیم خدمت صادقانه را به معنای واقعی در دستور کار خود قرار دهیم.

    وی اضافه کرد: ارتقای زیرساخت‌ها، توسعه استان و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله محور‌های دوران کاری و مسئولیت ما در خراسان رضوی است.

    استاندار جدید خراسان رضوی گفت: باید آزاد راه‌های مختلف داشته باشیم و تفاهمنامه‌های مختلف در بخش زیرساخت‌های ریلی به مرحله اجرا برسد.

    مظفری افزود: نوع نگاه به توسعه مهم است و نگاه اقتصادی باید بر نگاه سیاسی اولویت داشته باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای استفاده از بودجه، بهر برد.
    استاندار جدید خراسان رضوی افزود: دیپلماسی اقتصادی در این منطقه مهم است و باید در مسایل اقتصادی منطقه حضور مستقیم داشته باشیم؛ از این رو نمایندگان بخش خصوصی باید در سفر‌های مقامات به کشور‌های هم مرز حضور داشته باشند.

    مظفری افزود: تلاش برای ایجاد فضای وفاق و همدلی در رفع مشکلات از دیگر محور‌های کاری ما در دوران مسئولیت جدید است و در انتخاب مدیران هم از افراد باتجربه و توانمند و باورمند به گفتمان دولت استفاده خواهیم کرد.

    وی در ادامه گفت: باید اتاق فکر تخصصی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم و پارلمان زنان را در استان تشکیل دهیم تا شاهد مشارکت جدی و عملی بانوان در مسایل خودشان باشیم، همچنین تشکیل مجمع مشورتی استانداران را باید سرعت ببخشیم و از تجربیات معاونان و فرمانداران گذشته استفاده کنیم و دبیرخانه مجمع نمایندگان ادوار هم تشکیل شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.