حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
اضافه شدن آمبولانس به ناوگان امدادی اورژانس سرخس
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 20:14
  • شناسه : 27797

    یک دستگاه آمبولانس تویوتا با تجهیزات کامل به ناوگان امدادی اورژانس سرخس اضافه شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده حوزه انتخابیه سرخس و فریمان گفت: یک دستگاه آمبولانس به اورژانس بیمارستان لقمان حکیم سرخس واگذار شد. سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم واگذاری این آمبولانس افزود: بیش از ۱۰۰ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    یک دستگاه آمبولانس تویوتا با تجهیزات کامل به ناوگان امدادی اورژانس سرخس اضافه شد.

    اضافه شدن آمبولانس به ناوگان امدادی اورژانس سرخس

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده حوزه انتخابیه سرخس و فریمان گفت: یک دستگاه آمبولانس به اورژانس بیمارستان لقمان حکیم سرخس واگذار شد.

    سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم واگذاری این آمبولانس افزود: بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس وارد کشور شده است که  ۵ دستگاه آمبولانس به استان خراسان رضوی تعلق گرفت و یک دستگاه به شهرستان سرخس واگذار شد.

    وی اعلام کرد: روند ورود خودرو آمبولانس به کشور به صورت ۱۰۰ تا ۱۰۰ تا هر یک تا دو ماه ادامه خواهد داشت و پیگیر سهم استان و حوزه انتخابیه هستیم.

    قاضی زاده یادآور شد: هم اکنون در اورژانس بیمارستان لقمان سرخس ۷ دستگاه آمبولانس در ماموریت های بین شهری و داخلی در حال فعاليت هستند و تنها ۲ دستگاه تردد بین شهری دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.