حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13050 تعداد نوشته های امروز : 72×
اعلام بهره یرداری از۴ مجموعه آبی تربت‌حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 9:53
  • شناسه : 27706

    تا پایان آبان امسال ۴ مجموعه آبی تا پایان آبان امسال در تربت‌حیدریه بهره برداری می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  ۱۷ آبان امسال و با حضور وزیر ورزش و جوانان استخر‌های شهدای غواص شهرک و  عادل کدکن، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تا پایان آبان امسال

    ۴ مجموعه آبی تا پایان آبان امسال در تربت‌حیدریه بهره برداری می‌شود.

    اعلام بهره یرداری از۴ مجموعه آبی تربت‌حیدریه

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  ۱۷ آبان امسال و با حضور وزیر ورزش و جوانان استخر‌های شهدای غواص شهرک و  عادل کدکن، آبشار پیشکوه، خانه جوان، جایگاه ویژه استادیوم تختی، زمین تنیس استادیوم و چهار طرح چمن مصنوعی اسفیوخ، شهر بایگ، حصار، اسفیز با اعتبار ۲۷۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

     مجید رضایی افزود: با توجه به پیگیری نماینده مجلس امسال با اختصاص مبلغ ۸ میلیارد تومان، سالن طبقاتی استادیوم تختی برای ورزش‌های رزمی به بهره‌برداری می‌رسد و در واقع  طرح نیمه تمام دیگری وجود ندارد.
    وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزش در تربت حیدریه افزود: کسب هزار و ۴۱ مقام استانی، کشوری و بین‌المللی در یک‌سال گذشته  که ۴۵۵ مدال  آن سهم بانوان بوده‌است  رتبه برتر خراسان رضوی در حوزه جوانان، ۱۴ میزبانی استانی و چهار میزبانی کشوری برای آقایان و بانوان و برگزاری بیش از هزار برنامه در حوزه ورزش همگانی از این ظرفیتهاست.

    رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: این شهرستان استعداد فراوانی در حوزه ورزش دارد، اما در حوزه شهری همچنان کمبود زیرساخت احساس می‌شود.
    مجید رضایی  افزود: خصوصی‌سازی اماکن ورزشی بلای جان ورزشکاران شده‌است و  اماکن ورزشی خودمان را در اختیار نداریم، زیرا برخی از اماکن ورزشی طبق ابلاغ اداره کل به ناچار به بخش خصوصی واگذار شده است.
    وی گفت: ۱۵ هزار و ۹۵۴ بیمه شده ورزشی در ۴۳ هیئت ورزشی و ۸۷ باشگاه فعال هستند.

    رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه  افزود: امسال یک تیم فوتسال و دو تیم بانوان هندبال و والیبال در لیگ برتر، دسته اول و دوم کشور بازی می‌کنند.
    رضایی گفت: دو سالن ورزشی شهید جلیلی و کاراته  این شهرستان نیاز به مرمت و بازسازی دارد،  و برای بهسازی و مرمت این اماکن ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.