حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13140 تعداد نوشته های امروز : 40×
افتتاح دو کارگاه آموزش فنی حرفه‌ای در یک ماه آینده در بردسکن
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 9:22
  • شناسه : 26158

    دو کارگاه آموزش فنی حرفه‌ای در یک ماه آینده در بردسکن افتتاح می‌شود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رئیس مرکز آموزش و فنی حرفه‌ای بردسکن گفت: در سفر مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی به بردسکن، وی ضمن بازدید از ساختمان مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای این شهرستان، قول مساعد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دو کارگاه آموزش فنی حرفه‌ای در یک ماه آینده در بردسکن افتتاح می‌شود.

    افتتاح دو کارگاه آموزش فنی حرفه‌ای در یک ماه آینده در بردسکن

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رئیس مرکز آموزش و فنی حرفه‌ای بردسکن گفت: در سفر مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی به بردسکن، وی ضمن بازدید از ساختمان مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای این شهرستان، قول مساعد داد دو کارگاه آموزش فنی حرفه‌ای در یک ماه آینده در بردسکن افتتاح شود.

     

    مهدی علیزاده افزود: ساختمان مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای بردسکن با زیربنای ۷۵۰ متر مربع در حال ساخت است و تاکنون بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده و برای تکمیل طرح هم امسال از محل اعتبارات استان، مبلغی درنظر گرفته شده است. 

     

    وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۸۰ درصد اعلام کرد و افزود: از مجموع چهار کارگاه در این طرح، دو کارگاه آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای آماده بهره‌برداری است که طبق قول مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان طی یک ماه آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.