حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
افتتاح زمین چمن مصنوعی روستایی در ششتمد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 11:43
  • شناسه : 28880

    همزمان با هفته تربیت بدنی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و والیبال ساحلی در روستای حسین آباد شامکان شهرستان ششتمد افتتاح شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش ششتمد گفت: این مجموعه ورزشی شامل چمن مصنوعی و والیبال ساحلی دبستان شهدای حسین آباد شامکان است که با اعتبار چهار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    همزمان با هفته تربیت بدنی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و والیبال ساحلی در روستای حسین آباد شامکان شهرستان ششتمد افتتاح شد.

    افتتاح زمین چمن مصنوعی روستایی در ششتمد

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش ششتمد گفت: این مجموعه ورزشی شامل چمن مصنوعی و والیبال ساحلی دبستان شهدای حسین آباد شامکان است که با اعتبار چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

     

    فروزنده افزود: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این مبلغ، اعتبار دولتی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت مردمی تامین شده است.

     

    او با بیان اینکه هم اینک سه چمن مصنوعی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان ششتمد فعال است، گفت: با بهره برداری از این مجموعه، دانش آموزان بخش شامکان از امکانات ورزشی بهره مند می‌شوند.

     

    شهرستان ششتمد بیش از چهار هزار و ۸۰۰ دانش آموز دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.