حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13117 تعداد نوشته های امروز : 17×
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح ورزشی در بردسکن
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰ ساعت: 11:37
  • شناسه : 26377

    همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶ مهر تا ۲ آبان) ۷ طرح ورزشی در شهرستان بردسکن افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن گفت: این طرح‌ها شامل طرح ورزشی و چمن مصنوعی روستا‌های قوژدآباد و درونه، راه‌اندازی سه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶ مهر تا ۲ آبان) ۷ طرح ورزشی در شهرستان بردسکن افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

    افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح ورزشی در بردسکن

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن گفت: این طرح‌ها شامل طرح ورزشی و چمن مصنوعی روستا‌های قوژدآباد و درونه، راه‌اندازی سه خانه ورزش در روستا‌های زمان آباد عظیم آباد و اسلام آباد، افتتاح سیستم آبیاری مکانیزه چمن ورزشی شهید اسماعیلی و آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی در روستای کوشه است.
     
    رضا غلامی زارع اعتبار این تعداد طرح ورزشی در این شهرستان را بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از مجموع اعتبار این تعداد طرح، ۱۰ میلیارد تومان توسط خانواده مرحوم حسن‌زاده در روستای کوشه برای ساخت سالن ورزشی در این روستا اهدا شد و علاوه بر این کمک، زمین این طرح ورزشی را هم به اداره ورزش و جوانان اهدا کرده اند.

    وی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تامین اعتبار طرح ورزشی چمن‌های مصنوعی در روستا‌های قوژدآباد و درونه، گفت: سند این دو طرح ورزشی به نام اداره ورزش و جوانان زده شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.