حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
افتخارآفرینی ناشر نیشابوری در جشنواره بین المللی سلامت
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 17:12
  • شناسه : 28455

    مدیرعامل نشر فروغ سیمرغ نیشابور در اختتامیه دومین جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان، به عنوان ناشر برتر معرفی شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این جشنواره با شعار «ما یک خانواده و هم سرنوشت هستیم» دارای ۱۶ بخش از جمله پژوهش، نشریه، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مدیرعامل نشر فروغ سیمرغ نیشابور در اختتامیه دومین جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان، به عنوان ناشر برتر معرفی شد.

    افتخارآفرینی ناشر نیشابوری در جشنواره بین المللی سلامت

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این جشنواره با شعار «ما یک خانواده و هم سرنوشت هستیم» دارای ۱۶ بخش از جمله پژوهش، نشریه، کتاب، فیلم کوتاه و داستان بود.

     

     نرجس مقدم پاشا افزود: هفت هزار و ۲۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به دومین جشنواره بین المللی سلامت ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

     

     وی ادامه داد: در بخش ناشرین برتر، «امین افشار»، مدیرعامل نشر فروغ سیمرغ نیشابور در رقابت با ده‌ها ناشر برگزیده کشور و بین المللی، به عنوان ناشر برتر این جشنواره انتخاب و صاحب تندیس یاس سلامت و دیپلم افتخار شد.

     

     این مسئول گفت: امین افشار، مدیرعامل نشر فروغ سیمرغ به عنوان جوان‌ترین ناشر ایران و همچنین نشر فروغ سیمرغ با چاپ بالغ بر۸۰۰ عنوان کتاب در یک سال و نیم گذشته، یکی از فعال‌ترین ناشران کشور در حوزه چاپ کتاب شناخته می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.