حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
امحای ۱۵۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی ناسالم در نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 8:59
  • شناسه : 28521

    ۱۵۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی غیربهداشتی با پیگیری کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو، در نیشابور معدوم شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: این فرآورده‌های گوشتی تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشت، به درخواست شرکت تولید کننده […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۱۵۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی غیربهداشتی با پیگیری کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو، در نیشابور معدوم شد.

    امحای ۱۵۰ کیلوگرم فرآورده گوشتی ناسالم در نیشابور

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: این فرآورده‌های گوشتی تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشت، به درخواست شرکت تولید کننده و پس از انجام مراحل قانونی، با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دار، معدوم شد.

     

    دکتر حسین حسینی افزود: شهروندان مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را حتما را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانۀ بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت کنند.

     

     وی با تاکید بر حضور فعال کارشناسان و بازرسان اداره نظارت در حوزه تحت پوشش از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا داشتن شکایت درباره موادغذایی بسته‌بندی‌شده، آرایشی و بهداشتی و اقلام سلامت محور، مراتب را از طریق شماره تماس ٠۵١۴٣٣۵٢٣١١ و یا از طریق سامانه fms.nums.ac.ir به معاونت غذا و دارو نیشابور گزارش دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.