حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
امضای تفاهم نامه راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در تربت جام
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 10:02
  • شناسه : 27559

    تفاهمنامه سه جانبه برای تسهیل در راه اندازی نیروگاه خورشیدی در تربت جام به امضا رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  علی حاجی نژاد فرماندار تربت جام در نشست امضای این تفاهم نامه که باحضور  خانه صنعت، معدن و تجارت تربت جام، بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی و فرمانداری […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تفاهمنامه سه جانبه برای تسهیل در راه اندازی نیروگاه خورشیدی در تربت جام به امضا رسید.

    راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در تربت جام

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  علی حاجی نژاد فرماندار تربت جام در نشست امضای این تفاهم نامه که باحضور  خانه صنعت، معدن و تجارت تربت جام، بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی و فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تاکید بر جدی بودن ناترازی برق در کشور گفت: فرصتی طلایی با حضور ارکان اصلی طرح حمایتی نصب نیروگاه خورشیدی برای صنایع در تربت جام در قالب انعقاد تفاهمنامه ایجاد شده است و بهره برداران با آسایش خاطر می توانند از این طرح استفاده کنند.

    مهدی میری، مدیر برق تربت جام نیز در این نشست با اشاره به مصوبه طرح حمایتی راه اندازی نیروگاه های خورشیدی توسط وزیر نیرو گفت: این نشست به تفاهم نامه سه جانبه ای منتج شد که بهره برداران می توانند از این فرصت ویژه برای نصب نیروگاه خورشیدی استفاده کنند.

    نورالله نظریان، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: واحدهای صنعتی، کشاورزی و حتی متقاضیان عادی می توانند به صورت تجمعی از طریق خانه صنعت تربت جام به بانک مهر ایران معرفی شوند و با پرداخت ۵۰ درصد از کل هزینه راه اندازی نیروگاه خورشیدی از تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۶ ساله استفاده کنند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.