حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
امضای تفاهم نامه نصب هزار سامانه خورشیدی در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 19:06
  • شناسه : 28730

    تفاهمنامه سه جانبه برای نصب هزار سامانه خورشیدی برای حمایت از مددجویان خراسان رضوی امضا شد.         علیرضا خدابنده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی درمراسم امضای این تفاهم نامه گفت: در بازه زمانی یک ساله، هزار سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی در مناطق روستایی و محروم استان نصب خواهد شد تا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    تفاهمنامه سه جانبه برای نصب هزار سامانه خورشیدی برای حمایت از مددجویان خراسان رضوی امضا شد.

     

    امضای تفاهم نامه نصب هزار سامانه خورشیدی در خراسان رضوی

     

     

     

    علیرضا خدابنده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی درمراسم امضای این تفاهم نامه گفت: در بازه زمانی یک ساله، هزار سامانه خورشیدی پنج کیلوواتی در مناطق روستایی و محروم استان نصب خواهد شد تا مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از محل درآمدزایی تولید برق توانمند شوند.

     

    مهدی مرزبانی، مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تاکنون تعداد ۸۱۰ نیروگاه خورشیدی حمایتی به ظرفیت چهار مگاوات برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان نصب شده که امید است تا پیش از شروع دوره اوج بار سال آینده، این تعداد به ۲ هزار و ۴۰۰ سامانه و ظرفیت ۱۲ مگاوات برسد.

     

    طرح کرامت خورشید به منظور حمایت از محرومان و اقشار کم درآمد با محوریت ایجاد درآمد پایدار و با هدف تسهیل برای جهش تولید با مشارکت مردم در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و تمهید درآمد پایدار در مناطق روستایی و محروم انجام می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.