حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
انجام ۳۰۶ کیلومتر حفاری فیبر نوری در خراسان رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 11:44
  • شناسه : 26740

    سهم خراسان رضوی از حفاری فیبر نوری تا پایان سال ۱۴۰۳، ۳۲۵ کیلومتر است.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان رضوی گفت: ۳۰۶ کیلومتر حفاری فیبرنوری در خراسان رضوی انجام شده است که این میزان بیش از ۹۴ درصد اجرای حفاری مورد نظر وزارت ارتباطات در خراسان رضوی است. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سهم خراسان رضوی از حفاری فیبر نوری تا پایان سال ۱۴۰۳، ۳۲۵ کیلومتر است.

    انجام ۳۰۶ کیلومتر حفاری فیبر نوری در خراسان رضوی

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان رضوی گفت: ۳۰۶ کیلومتر حفاری فیبرنوری در خراسان رضوی انجام شده است که این میزان بیش از ۹۴ درصد اجرای حفاری مورد نظر وزارت ارتباطات در خراسان رضوی است.

     

    علی دلگیر افزود: هم اکنون هفت هزار و ۲۴۷ خانوار خراسان رضوی در حال استفاده از سرویس پرسرعت هستند که با اجرای کامل حفاری ها و توسعه فیبرنوری، تعداد خانوار بهره مند از اینترنت پرسرعت افزایش خواهد یافت.

     

    وی بیان کرد:  عملیات حفاری در شهرستان های مشهد، نیشابور، سبزوار، بردسکن، صالح آباد، و شهرهای شاندیز،کاریز و مشهد ریزه هم اکنون در حال انجام است و تا پایان سال جاری این حفاری ها به پایان خواهد رسید.

     

    دلگیر گفت : طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها از مهمترین طرح های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور افزایش کیفیت و سرعت شبکه ارتباطی کشور است.

     

    مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان رضوی افزود:  عملیات اجرایی اینترنت پرسرعت با شتاب ادامه دارد و همه نقاط خراسان رضوی به ترتیب از خدمات با کیفیت و پرسرعت فیبر نوری بهره مند خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.