حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13115 تعداد نوشته های امروز : 15×
اهدای جهیزیه و لوازم ضروری زندگی به نیازمندان ششتمدی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰ ساعت: 9:13
  • شناسه : 26353

    ۱۹ سری جهیزیه و ۲۵ قلم لوازم ضروری منزل بین نوعروسان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ششتمد توزیع شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ششتمد گفت: اقلام اهدا شده شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۱۹ سری جهیزیه و ۲۵ قلم لوازم ضروری منزل بین نوعروسان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ششتمد توزیع شد.

    اهدای جهیزیه و لوازم ضروری زندگی به نیازمندان ششتمدی

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ششتمد گفت: اقلام اهدا شده شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است که در راستای ترویج ازدواج آسان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

     

    اکبری افزود: برای حمایت از تولید داخلی، تمامی کالا‌های اهدایی به این نوعروسان تولید ملی هستند و ارزش هر سری جهیزیه بالغ بر ۳۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

     

    وی به برگزاری جلسه آموزشی ویژه نوعروسان این اداره هم اشاره کرد و گفت: این جلسات با موضوعات سبک زندگی اسلامی، مدیریت تعارض زوجین و ارتباط موثر با همسر برگزار شد.

     

    این مسئول ادامه داد: همچنین ۲۵ قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های کم برخوردار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.