حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
اهدای ۲۵ سکه طلا به جبهه مقاومت به همت مادر شهید مشهدی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 12:14
  • شناسه : 28366

    مادر و همسر شهید غفاری دوست ۲۵ سکه طلا به ستم دیدگان غزه و فلسطین اهدا کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  حاجیه خانم مریم کارگر عزیزی مادر و همسر شهید غفاری و خواهر و فرزند شهید عزیزی گفت:افسوس که دیگر فرزندی برای نجات مظلومان ندارم تا در مقابل ظالمان بایستد  پدرم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    مادر و همسر شهید غفاری دوست ۲۵ سکه طلا به ستم دیدگان غزه و فلسطین اهدا کرد.

    کمک مادر وهمسر شهید به جبهه مقاومت
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  حاجیه خانم مریم کارگر عزیزی مادر و همسر شهید غفاری و خواهر و فرزند شهید عزیزی گفت:افسوس که دیگر فرزندی برای نجات مظلومان ندارم تا در مقابل ظالمان بایستد  پدرم و برادرانم و فرزند و همسرم در راه دفاع شهید شدند و امروز با بیان مقام معظم رهبری بر خود لازم دانستم تا مقابل دشمن با اموالم بایستم.

    معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: این بانوی نیکوکار ۲۵ سکه طلا شامل ۱۴ سکه تمام بهار آزادی، ۱۰ سکه نیم بهار آزادی و یک سکه ربع بهار آزادی به جبهه مقاومت هدیه کرده است.

    سید مسعود هدایتی افزود:این اقدام خیرخواهانه برای حمایت از مردم آسیب‌دیده از جنگ و بحران‌های انسانی در مناطق غزه، لبنان و یمن انجام شده است و این هدیه به جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد تحویل داده شده و قرار است برای تأمین نیاز‌های ضروری و فوری این مردم مورد استفاده قرار گیرد.

    حجت‌الاسلام موسوی مقدم به‌عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در منزل این خیر گفت: ولایت مداری و پیروی از مقام معظم رهبری شما به عنوان مادر، فرزند، خواهر و همسر شهیدان این انقلاب راهنمای مردم، مسئولان و جوانان غیور ملت ایران هستید و حزب الله مفتخر است که مردمانی، چون خانواده شهدا پشتیبان این مسیر اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.