حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13137 تعداد نوشته های امروز : 37×
اهدای ۳۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند سرخسی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 12:17
  • شناسه : 26209

    ۳۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند سرخسی اهدا شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: طرح «ارمغان مهر» در آستانه آغاز سال تحصیلی با محور تهیه و توزیع بسته‌های لوازم تحریر به دانش آموزان کم برخوردار اجرا شد.    احسان اسماعیل پور با اشاره به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۳۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند سرخسی اهدا شد.

    اهدای ۳۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند سرخسی

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: طرح «ارمغان مهر» در آستانه آغاز سال تحصیلی با محور تهیه و توزیع بسته‌های لوازم تحریر به دانش آموزان کم برخوردار اجرا شد.

     

     احسان اسماعیل پور با اشاره به مشارکت خیریه «خانه سبز» و اعضای داوطلب در اجرای این طرح افزود: در این طرح ۳۰۰ بسته لوازم تحریر شامل کیف، پوشه دکمه دار، دفتر، خودکار، مداد و مدارنگی به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و بین دانش آموزان توزیع شد.

     

    وی ادامه داد: در این مرحله از اجرای طرح، روستا‌های قره سنگی، آصف آباد و قوش عظیم که اهل تسنن در آن ساکن بودند، تحت پوشش قرار گرفتند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.