حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
اهدا تجهیزات پزشکی به بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۳۰ ساعت: 12:38
  • شناسه : 28378

    به همت خیران نیک اندیش پنج میلیارد ریال تجهیزات پزشکی توسط خیران سلامت به بیمارستان حشمتیه سبزوار اهدا شد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی حشمتیه سبزوار گفت: این هدایا شامل تجهیزات پزشکی و اقلام بیمارستانی از سوی «موسسه خیریه رزازیان» در قالب اقدامات خیرخواهانه خیران به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    به همت خیران نیک اندیش

    پنج میلیارد ریال تجهیزات پزشکی توسط خیران سلامت به بیمارستان حشمتیه سبزوار اهدا شد.

    هدا تجهیزات پزشکی به بیمارستان حشمتیه سبزوار

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی حشمتیه سبزوار گفت: این هدایا شامل تجهیزات پزشکی و اقلام بیمارستانی از سوی «موسسه خیریه رزازیان» در قالب اقدامات خیرخواهانه خیران به حوزه سلامت، به این بیمارستان اهدا شده که ارزش آن پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

    دکتر مهدی جلیلی افزود: تجهیزات اهدایی شامل دستگاه اتوکلاو بخار سریع، هود شیمی درمانی و نیز ۱۰ مجموعه کامل ابزار جراحی کاتاراکت است که اهدای آن کمک شایانی در درمان کودکان نیازمند شیمی درمانی و بیماران چشمی خواهد داشت.

    بیمارستان حشمتیه سبزوار بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد اما بنای جدید این بیمارستان با ۱۹ هزار متر مربع در هشت طبقه و ۲۰۵ تخت فعال و بخش های تخصصی و فوق تخصصی با هزینه ۶۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید.

    هم اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

    سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.