حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
اورژانس نیشابور به ۱۴ مصدوم حوادث ترافیکی امدادرسانی کرد
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ ساعت: 10:22
  • شناسه : 28561

    ۲ حادثه تصادف خودرو در شبانه روز گذشته تا کنون در نیشابور رخ داد ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت که کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس به مصدومان این حوادث امدادرسانی کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۲ حادثه تصادف خودرو در شبانه روز گذشته تا کنون در نیشابور رخ داد ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت که کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس به مصدومان این حوادث امدادرسانی کردند.

    اورژانس نیشابور به ۱۴ مصدوم حوادث ترافیکی امدادرسانی کرد
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید در حاشیه میدان فردوسی نیشابور ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که این حادثه پنج مصدوم بر جای گذاشت.

    سید حمید حسینی روز ‌سه‌شنبه افزود: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس‌ پایگاه ۲ شهری به صحنه حادثه اعزام شد که سه مصدوم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان و ۲ مصدوم دیگر به دلیل شدت جراحات وارده پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، برای ادامه روند درمان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند. 

    رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه دیگر تصادف کامیون با نیسان در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز در کیلومتر پنج جاده نیشابور به سبزوار رخ داد.

    حسینی افزود: این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس پایگاه یک و ۹ شهری به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.