حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
اولویت تکمیل ۴۵ طرح بزرگ در شورای ششم شهر مشهد مقدس
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ساعت: 16:01
  • شناسه : 28940

    ۴۵ طرح بزرگ شهری که در اولویت شورای شهر مشهد مقدس قرار گرفته تا پایان کار دوره ششم شورا به پایان می‌رسد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد در صد و بیست و هشتمین جلسه علنی این شورا گفت: در حال رایزنی با شهرداری مشهد برای تکمیل نهایی این فهرست […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ۴۵ طرح بزرگ شهری که در اولویت شورای شهر مشهد مقدس قرار گرفته تا پایان کار دوره ششم شورا به پایان می‌رسد.

    اولویت تکمیل ۴۵ طرح بزرگ در شورای ششم شهر مشهد

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد در صد و بیست و هشتمین جلسه علنی این شورا گفت: در حال رایزنی با شهرداری مشهد برای تکمیل نهایی این فهرست با ۴۵ طرح بزرگ هستیم.

    مهدی ناصحی افزود: برنامه ریزی شده تا پایان زمان فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی در مشهد، همه طرح ها با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت با تامین منابع از سوی مدیریت شهری تکمیل شود.

    وی ادامه داد: معاونت اقتصادی شهرداری تلاش‌های بسیار زیادی برای نقد کردن اوراق مشارکت انجام داد و تاکنون پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اجرای طرح‌های زیرساختی مشهد به فروش رسیده است.

    رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با این رقم، کلانشهر مشهد توانسته بیشترین اوراق مشارکت را در بین کلانشهر‌های کشور به فروش برساند، جذب این مقدار اوراق مشارکت در این ایام که کشور با کمبود نقدینگی مواجه بوده، میزان قابل توجهی است.

    ناصحی افزود: اوراق مشارکت در اختیار شهرداری قرار گرفته تا پس از تامین تضامین بانکی در اختیار پیمانکاران طرح‌های شهری قرار گیرد.

    وی همچنین با گرامیداشت هفته تربیت بدنی از تلاش‌ها برای برگزاری جشنواره خانواده و ورزش که در پارک ملت مشهد برگزار خواهد شد، قدردانی کرد.

    کلانشهر مشهد در قالب مناطق ۱۳ گانه شهرداری حدود سه و نیم نفر جمعیت را زیر پوشش دارد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.