حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13097 تعداد نوشته های امروز : 119×
ایجاد ۱۲۹ نیروگاه خورشیدی تا پایان سال در بردسکن
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 20:29
  • شناسه : 27294

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر برق بردسکن گفت: افزون بر ۲۲ نیروگاه خورشیدی فعال در بردسکن، ۱۲۹ نیروگاه دیگر به همراه ۳۰۰ پنل خورشیدی تا پایان سال در این شهرستان راه اندازی می‌ شود. جواد رجبی در نشست راهبردی تولید انرژی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه مدیریت کشاورزی بردسکن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ایجاد ۱۲۹ نیروگاه خورشیدی تا پایان سال در بردسکن

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر برق بردسکن گفت: افزون بر ۲۲ نیروگاه خورشیدی فعال در بردسکن، ۱۲۹ نیروگاه دیگر به همراه ۳۰۰ پنل خورشیدی تا پایان سال در این شهرستان راه اندازی می‌ شود.

    جواد رجبی در نشست راهبردی تولید انرژی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه مدیریت کشاورزی بردسکن افزود: با نیروگاه‌ های راه اندازی شده در سطح شهرستان ۱.۲ مگاوات به ظرفیت نیروگا‌ه های تجدید پذیر در شهرستان افزوده شد.

    وی با بیان اینکه روستای عظیم آباد با مشارکت ۱۰۰ درصدی کشاورزان و باغداران به عنوان نخستین روستای کشور دارای نیروگاه خورشیدی شده است، گفت: با روند روبه رشدی که در بحث ایجاد نیروگاه‌ های خورشیدی در شهرستان ایجاد شده است، امید است در سال آینده  خاموشی‌ های زیاد در بخش کشاورزی کاسته شود.

    مدیر جهاد کشاورزی بردسکن هم گفت: با اجرای نهضت نصب نیروگاه‌ های خورشیدی برای چاه‌ های کشاورزی گامی موثر در جهت کاهش ناترازی‌ های تابستان و تولید پایدار محصولات کشاورزان منطقه برداشته شده است.

    مهدی مسروری با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر بیش از ۶ هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از خاموشی چاه موتور‌های کشاورزی به کشاورزان وارد شده است، افزود: برای مقابله با خاموشی چاه‌ های کشاورزی در زمان نا ترازی، ایجاد پنل خورشیدی و استفاده از انرژی‌ های تجدید پذیرضروری است که تاکنون۳۲ پنل خورشیدی برای چاه موتور‌های کشاورزی این شهرستان نصب و راه اندازی شده و ۳۰۰ مورد دیگر هم در دست اقدام است.

    مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با اشاره به اینکه در منطقه ۳۴۱ چاه کشاورزی داریم، گفت: نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» با هدف ایجاد نیروگاه‌ های خورشیدی برای تامین برق چاه‌ های کشاورزی شهرستان آغاز شده و در حال اجرا است که باید این طرح تا قبل از شروع پیک بار سال آینده به بهره برداری برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.