حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
بازبینی آثار نمایشی جشنواره تئاتر استانی در سبزوار و نیشابور
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ساعت: 12:03
  • شناسه : 26752

    با حضور هیئت بازبین سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی «رضوان»، آثار نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره، در سبزوار و نیشابور بازبینی شدند. سبزوار به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، با حضور هیئت بازبین سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی «رضوان»، ۵ اثر نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره، در سبزوار بازبینی شدند. سرپرست اداره […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    با حضور هیئت بازبین سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی «رضوان»، آثار نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره، در سبزوار و نیشابور بازبینی شدند.

    بازبینی آثار نمایشی جشنواره تئاتر استانی در سبزوار و نیشابور

    سبزوار

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، با حضور هیئت بازبین سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی «رضوان»، ۵ اثر نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره، در سبزوار بازبینی شدند.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار گفت: بازبینی پنج اثر نمایشی متقاضی شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی با حضور آقایان حسین شمس آبادی، مسعود میرنیکزاد و بهزاد آقاجانی، اعضای هیئت بازبینی آثار بخش صحنه‌ای و آقایان شهرام نوشیر و محمد بهاگیر، اعضای هیئت بازبینی آثار خیابانی جشنواره، در محل مجتمع فرهنگی و هنری اسرار سبزوار صورت گرفت.

     سیما بهادران افزود: در این مرحله، آثار نمایشی «کلید صلح» به کارگردانی مصطفی عنایت پور، «شاه کشی» به کارگردانی رضا آسیایی در بخش خیابانی و «چنگار» به کارگردانی مجید بهنامی فر، «آخرین روز» به کارگردانی حسین امینی و «لابرادور» به کارگردانی مصطفی عامری در بخش صحنه‌ای مورد بازبینی قرار گرفت که نتایج بعد از بازبینی همه آثار متقاضیان، توسط داوران اعلام خواهد شد.

     

    بازبینی آثار نمایشی جشنواره تئاتر استانی در سبزوار و نیشابور

     

    نیشابور

    پنج نمایش از نیشابور هم برای شرکت در سی چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی «رضوان»، اعلام آمادگی کردند.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اعضای هیات بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی در حال بازبینی نمایش‌های شهرستان‌ نیشابور هستند.

    علیرضا سیدآبادی افزود: نمایش‌های صحنه‌ای «سورپرایز تولد» با نویسندگی و کارگردانی محمدامین نجار، «هندی کَم» با کارگردانی احسان اتابکی، «آیه] با نویسندگی و کارگردانی محسن مسعودی فر، «آخرین ضیافت برای رودشیلد‌ها» با نویسندگی و کارگردانی یلدا دهجوریان و «نمایش خیابانی خشت خونی» به کارگردانی مرضیه متقی نژاد، آثارهنرمندان تئاتر نیشابور است که در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تماشاخانه هتل امیران نیشابور مورد بازبینی قرار گرفتند.

     وی ادامه داد: هیات بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی در بخش صحنه‌ای متشکل از بهزاد آقاجانی، حسین شمس آبادی و سید مسعود میرنیکزاد و در بخش خیابانی، شهرام نوشیر، محمد بهاگیر و رضا عرفانی دبیر جشنواره، این آثار را بازبینی کردند

    وی تصریح کرد: هیات بازبینی آثار شرکت کنندگان شهرستان‌های استان خراسان را تماشا و در پایان آثار منتخب خود را معرفی می‌کنند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.