حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
بازسازی پل آسیب دیده روستایی در بخش رخ تربت حیدریه
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 11:24
  • شناسه : 26507

    پل آسیب‌دیده راه روستایی قشرباط در بخش رخ تربت حیدریه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان بازسازی شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه گفت: این پل در اثر جاری شدن سیلاب در بهار امسال، دچار آسیب جدی شده بود […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    پل آسیب‌دیده راه روستایی قشرباط در بخش رخ تربت حیدریه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان بازسازی شد.

    بازسازی پل آسیب دیده روستایی در بخش رخ تربت حیدریه

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه گفت: این پل در اثر جاری شدن سیلاب در بهار امسال، دچار آسیب جدی شده بود که مجددا مرمت شد و به بهره برداری رسید.

    علی اصغر کرباسی افزود: پل دو دهانه باکس بتنی (یک سازه یا یک کانال زیرگذر) ساخته شده قبلی گنجایش کافی را نداشت و با توجه به بارندگی‌های بی سابقه امسال، جاری شدن چندین مرحله سیل، عبور آب از روی پل و جاده و ایجاد آب شستگی حاصل از سیلاب و ایجاد آسیب جدی، امکان تردد ایمن از روی پل وجود نداشت.

    وی ادامه داد: در نهایت به ناچار مسیر را مسدود و این پل را مرمت کردیم و اکنون امکان برقراری ارتباط مردم روستا‌های قشرباط، محمود آباد و شهر نسر به سمت جاده اسد آباد – فریمان و بالعکس که از مدتی پیش مسدود شده و اهالی مجبور بودند از کنارگذر پل تردد کنند، با تلاش عوامل این اداره به صورت ایمن برقرار شده است.
     
    کرباسی اظهار کرد: هرسال بر اثر بارندگی‌های بهاری و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی منطقه، دو قسمت از این جاده که از قدیم دارای آبنما بود، کاملا مسدود می‌شد و به علت تامین اعتبار نشدن برای اجرای دو دستگاه پل مورد نیاز در این مسیر، مردم منطقه با مشکل جدی در رفت و آمد مواجه بودند.

    رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه افزود: با پیگری این اداره و اداره کل متبوع توانستیم باکس بتنی و مصالح مورد نیاز را تامین کنیم و با ساخت دو دستگاه پل به صورت امانی با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، مشکل تردد مردم از این محور را مرتفع کنیم.

    او ادامه داد: پارسال هم رویه آسفالت این محور به طول هفت کیلومتر که از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود، با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری، مرمت و روکش آسفالت گرم انجام شد.

     

    بازسازی پل آسیب دیده روستایی در بخش رخ تربت حیدریه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.