حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13073 تعداد نوشته های امروز : 95×
بدهی ۶۱۰ میلیارد تومانی ادارات دولتی و بانک‌ ها به شهرداری سبزوار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ساعت: 20:28
  • شناسه : 27497

    ادارات دولتی و بانک های شهر سبزوار به میزان ۶۱۰ میلیارد تومان به شهرداریِ این شهر بدهکار هستند.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سبزوار گفت: براساس بررسی های انجام شده از دهه ۸۰ تا کنون ادارات دولتی و بانک های این شهرستان در قالب ۶۷ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    ادارات دولتی و بانک های شهر سبزوار به میزان ۶۱۰ میلیارد تومان به شهرداریِ این شهر بدهکار هستند.

    بدهی ۶۱۰ میلیارد تومانی ادارات دولتی و بانک‌ ها به شهرداری سبزوار

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سبزوار گفت: براساس بررسی های انجام شده از دهه ۸۰ تا کنون ادارات دولتی و بانک های این شهرستان در قالب ۶۷ پرونده و به میزان ۶۱۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارند.

    سید عباس شبیری افزود: بیشترین میزان بدهی ادارات دولتی و بانک ها به ارزش ۱۲۲ میلیارد تومان مربوط به مدیریت آموزش و پرورش سبزوار است.

    شبیری با بیان اینکه بدهی دستگاه های اجرایی شهرستان درخصوص عوارض نوسازی، پسماند، آرای صادره در کمیسیون ماده صد و غیره است که متاسفانه در اغلب پرونده ها اقدامی انجام نشده است، بیان کرد: ضرب الاجل فرماندار درتاریخ ۱۰ مرداد در جلسه کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان و تأکید محسنی‌ ثانی نماینده مردم سبزوار در ۶ شهریور در جلسه‌ شورای اداری انجام شد تا ادارات هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

    شبیری گفت: در این راستا کمیته‌ ای متشکل از نمایندگان شهرداری، شورای اسلامی شهر، ادارات دولتی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تشکیل شد و جلسات پیگیری مطالبات ۱۰ اداره شهرستان برگزار شده است.

    وی همچنین با بیان اینکه بدهی ادارات دولتی به شهرداری از محل اعتبارات شهرستانی و استانی پرداخت نمی‌ شود، افزود: برابر با ماده چهار آیین نامه اجرایی بند خ تبصره یک ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مصوبه هیئت وزیران دستگاه های اجرایی مکلف بودند، ظرف ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ این آیین‌نامه پیشنهاد تسویه و‌ تهاتر بدهی خود را به وزارت (سازمان خصوصی سازی) ارائه کنند که متأسقانه با گذشت بیش از یک ماه از پایان مهلت مقرر اقدامی نشده است.

    معاون شهردار سبزوار در پایان از ادارات دولتی و بانک‌ ها خواست: که به منظور توسعه و عمران شهری، تکمیل طرح های نیمه تمام، ارتقای خدمت‌ رسانی شایسته به شهروندان و جلوگیری از جریمه تأخیر تادیه به استناد ماده ۱۰ قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ ها مصوب مجلس شورای اسلامی نسبت به پرداخت بدهی چندین ساله خود اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.