حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13050 تعداد نوشته های امروز : 72×
برداشت از حساب شهروند سبزواری با ترفند اسکیمر
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 11:53
  • شناسه : 27597

    فردی که از طریق اسکیمر (کپی اطلاعات کارت) اقدام به کلاهبرداری از یک شهروند سبزواری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش، پیگیری موضوع به صورت ویژه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    فردی که از طریق اسکیمر (کپی اطلاعات کارت) اقدام به کلاهبرداری از یک شهروند سبزواری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

    برداشت از حساب شهروند سبزواری با ترفند اسکیمر

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

     

    سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد شاکی در استان دیگری از متهم که در قالب فروشنده سیار فعالیت می‌کرد، خریده کرده است.

     

    وی گفت: متهم در ادامه اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباخته به وسیله دستگاه اسکیمر کرده و از این طریق مبلغ ۴۷۰ میلیون ریال را از حساب بانک مالباخته برداشته است.

     

    این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی متهم را در استان کرمانشاه شناسایی و ضمن هماهنگی با ماموران انتظامی استان کرمانشاه در اقدام ضربتی وی را در حین خرید طلا با کارت کپی شده شاکی، دستگیر کردند. 

     

    او به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از کپی کارت بانکی، عملیات بانکی را خود انجام دهند و از ارائه رمز کارت به غریبه ها، خودداری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.