حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
برداشت سیب زمینی از مزارع خراسان رضوی 
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ساعت: 18:31
  • شناسه : 27780

    پیش بینی می شود بیش از ۱۲۳ هزار تن سیب‌ زمینی از سه هزار  هکتار اراضی کشاورزی خراسان رضوی برداشت شود.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌ رضوی پیش بینی کرد: امسال بیش از ۱۲۳ هزار تن سیب‌ زمینی در این استان برداشت شود. سعید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    پیش بینی می شود بیش از ۱۲۳ هزار تن سیب‌ زمینی از سه هزار  هکتار اراضی کشاورزی خراسان رضوی برداشت شود.

    برداشت سیب زمینی از مزارع خراسان رضوی 

     

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌ رضوی پیش بینی کرد: امسال بیش از ۱۲۳ هزار تن سیب‌ زمینی در این استان برداشت شود.

    سعید خوش قامت افزود: میانگین عملکرد جهانی در محصول سیب‌ زمینی ۲۳ تن در هکتار است که خراسان‌ رضوی با تولید ۳۴ تن در هکتار، وضعیت بسیار مطلوبی در زمینه تولید این محصول دارد.

    وی ادامه داد: روش های نوین کشت و آبیاری هوشمند قطره ای و بارانی با هدف صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای راندمان تولید از مزیت های نسبی  در  تولید محصول سیب زمینی در این استان است.

    خوش قامت گفت: اقلیم مناسب خراسان رضوی همچنین موجب شده بخش مهمی از تولید سیب زمینی بذری کشور در این استان تولید شود و هم اکنون بیش از سه هزار  هکتار از اراضی کشاورزی خراسان رضوی زیر کشت سیب‌ زمینی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.