حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13146 تعداد نوشته های امروز : 46×
برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین از ۸ آبان
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳ ساعت: 10:48
  • شناسه : 29079

     پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهادها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی تجهیزات گلخانه‌ای، استخر‌های ذخیره آب و صنایع وابستهاز هشتم آبان در قزوین برپا می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ مشارکت‌کننده از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. […]

    پ
    پ


     پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهادها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی تجهیزات گلخانه‌ای، استخر‌های ذخیره آب و صنایع وابستهاز هشتم آبان در قزوین برپا می‌شود.

    برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین از ۸ آبان

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ مشارکت‌کننده از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

    خورگامی افزود: این نمایشگاه تا یازدهم آبان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

    وی اضافه کرد: این رویداد با هدف ارتقای سطح دانش کشاورزان و به‌روز رسانی سیستم‌های کشاورزی مدرن برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: این نمایشگاه تنها به محصولات و خدمات محدود نمی‌شود، بلکه فضایی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انتقال دانش روز به کشاورزان فراهم خواهد شد.

    خورگامی افزود: بازدیدکنندگان می‌توانند از تخفیف‌ها و شرایط ویژه فروش نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای بهره‌مند شوند. همچنین مشاوره‌های تخصصی در زمینه انتخاب بهترین محصولات و راهکار‌ها برای افزایش بهره‌وری مزارع و باغات نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.