حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13051 تعداد نوشته های امروز : 73×
برپایی نمایشگاه نقاشی‌ خط در سبزوار
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ساعت: 12:52
  • شناسه : 27615

    نمایشگاهی از آثار نقاشی‌خط یک هنرمند سبزواری و استادان انجمن خوشنویسان، به مناسبت آغاز هفته خوشنویسی و گرامیداشت روز حافظ در این شهرستان برپا شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این نمایشگاه که در نگارخانه سکوت زیر باران هنر دانشگاه حکیم سبزواری دایر شده، ۲۰ اثر نقاشی خط از آثار مسعود محبی‌فر که […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نمایشگاهی از آثار نقاشی‌خط یک هنرمند سبزواری و استادان انجمن خوشنویسان، به مناسبت آغاز هفته خوشنویسی و گرامیداشت روز حافظ در این شهرستان برپا شد.

    برپایی نمایشگاه نقاشی‌ خط در سبزوار

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این نمایشگاه که در نگارخانه سکوت زیر باران هنر دانشگاه حکیم سبزواری دایر شده، ۲۰ اثر نقاشی خط از آثار مسعود محبی‌فر که با مضمون اشعار حافظ خلق شده، به نمایش درآمده است.

    نمایشگاه مزبور تا ۲۷ مهر پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود و در حاشیه آن کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید انجمن خوشنویسان سبزوار برای علاقه‌مندان این هنر برپا شده است.

    مسعود محبی فر از هنرمندان سبزواری فعال در عرصه خوشنویسی و نقاشی‌خط است که تاکنون نمایشگاه هایمتعدد انفرادی و کارگاه‌های آموزشی، در زمینه خوشنویسی و نقاشی خط در کشورهای بلاروس، امارات و هندوستان برگزار کرده است.

    سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.