حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 12978 تعداد نوشته های امروز : 0×
برگزاري رویداد پردیس سامیت با هدف هم افزایی و انتقال تجربه استارتاپ ها
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 9:07
  • شناسه : 26473

    هشتمین رویداد سالانه پردیس سامیت با حضور مدیران عامل شرکت‌های شتاب دهنده نوآوری با محوریت بررسی ضرورت‌هایی زیست بوم شناسی به مدت دو روز در پارک فناوری پردیس برگزار شد. به  گزارش خبرگزاري صدا و سيما، پیروی ، مدیرعامل مرکز شتاب دهنده دراين باره گفت:  بررسی ضروریت‌های زیست بوم سازی و ارائه گزارش عملکرد ۱۰ ساله […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ



    پایگاه خبری نجوا

    هشتمین رویداد سالانه پردیس سامیت با حضور مدیران عامل شرکت‌های شتاب دهنده نوآوری با محوریت بررسی ضرورت‌هایی زیست بوم شناسی به مدت دو روز در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

    به  گزارش خبرگزاري صدا و سيما، پیروی ، مدیرعامل مرکز شتاب دهنده دراين باره گفت:  بررسی ضروریت‌های زیست بوم سازی و ارائه گزارش عملکرد ۱۰ ساله مرکز شتابدهی نوآوری از برنامه‌های این رویداد دو روزه بود که در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

    از تولد اکوسیستم استارتاپی ایران چند سالی می‌گذرد و علی‌رغم وجود چالش‌های بسیار، بخش‌های متفاوتی از ابتدای شکل گیری اکوسیستم تا هم اکنون در جهت توسعه آن نقش کلیدی داشتند، که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به رویداد‌های کارآفرینی، شتابدهنده‌ها و فضا‌های کار اشتراکی اشاره کرد.
    ایجاد ارتباط و همکاری نزدیک بین این نهاد‌های مستقل و البته تاثیرگذار، به رشد اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری کمک می‌کند و در این راستا از سال ۱۳۹۷ رویداد پردیس سامیت توسط مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس طراحی و برگزار شده است.
     رویداد پردیس سامیت با هدف ایجاد هم افزایی، انتقال تجربه و آموزش با رویکردی نوآورانه بین فعالین اکوسیستم استارتاپی طراحی شده است و دبیرخانه پردیس سامیت در یک برنامه بلند مدت تصمیم دارد با توسعه رویداد پردیس سامیت و حضور بخش‌های دیگر از مجموعه‌ها یا افراد تاثیرگذار در این اکوسیستم مثل سرمایه‌گذاران و سایر بازیگران اکوسیستم کارآفرینی مثل بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل به بزرگترین رویداد صاحب سبک استارتاپی در کشور و منطقه شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.