حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
برگزاری اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد؛ ۵ شنبه ۲۶ مهر
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ ساعت: 13:02
  • شناسه : 27190

    هم اندیشی علمای اهل سنت و شیعه پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه در حضور اصحاب رسانه گفت: پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت به عنوان رویداد ملی با حضور هزار مهمان از امت حزب الله، نمایندگان همه قشر‌ها از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    هم اندیشی علمای اهل سنت و شیعه

    پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد برگزار می‌شود.

    برگزاری اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد؛ ۵ شنبه  ۲۶ مهر

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه در حضور اصحاب رسانه گفت: پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت به عنوان رویداد ملی با حضور هزار مهمان از امت حزب الله، نمایندگان همه قشر‌ها از جمله دانشجویان و اندیشمندان پنج شنبه در مشهد و در مجتمع آیه‌ها برگزار خواهد شد.

    سردار اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: جمعی از خانواده‌های شهدا، نمایندگان مجلس، فرماندهان رده بالای نیرو‌های مسلح و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت از مهمانان ویژه این اجلاسیه خواهند بود

    وی افزود: برگزاری این اجلاسیه در نوع خود ادامه دادن راه شهیدانی همچون شهید شوشتری است، که در راه وحدت امروز ما مجاهدت‌های زیادی کرده است.

    فر مانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه ادامه داد:پرداختن به مجاهدت‌های شهید شوشتری، دیگر شهدای وحدت و به ویژه شهدای مقاومت، اجلاسیه دانش آموزی وحدت با حضور ۲  هزار دانش آموز دختر و غباروبی از مزار شهدای وحدت؛ شهید شوشتری و شهید محمدزاده  با حضور مردم ولایتمدار و حضور بر مزار این شهدا  از برنامه‌های این  احلاس ملی است.

    سردار اشعری گفت: برگزاری نشست هم اندیشی ۱۰۰ نفر از علمای شیعه و اهل سنت از بیش از ۱۰ استان کشور از برنامه‌های  روز قبل  از برگزاری این اجلاسیه است  که در آن  علما در خصوص  موضوع وحدت در جامعه فعلی سخنرانی و گفتگو خواهند کرد.

    ۲۶ مهر ۸۸  سردار شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار شهید رجب علی محمد زاده فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان (شهدای وحدت) و جمعی از سران طوایف و مردم، در حمله تروریستی به همایش سران طوایف در شهرستان سرباز  به شهادت رسیدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.