حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
برگزاری اولین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته در باخرز
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 9:22
  • شناسه : 27843

    نخستین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته شهرستان باخرز استان خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۶ تیم به صورت یک روزه برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ،  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باخرز گفت: این دوره از مسابقات در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نخستین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته شهرستان باخرز استان خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۶ تیم به صورت یک روزه برگزار شد.

    برگزاری اولین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته در باخرز

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ،  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باخرز گفت: این دوره از مسابقات در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش و با برنامه ریزی بسیار خوب هیئت کاراته شهرستان باخرز با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۶ تیم در مدت یک روز برگزار شد.

    داود نشتیفانی افزود: ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان، استعدادیابی در رده های سنی و تشکیل تیم‌ منتخب شهرستان جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری از مهمترین اهداف این مسابقات بود.
    در پایان این مسابقات، از نفرات اول تا سوم هر وزن تجلیل شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.