حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13101 تعداد نوشته های امروز : 1×
برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در حرم مطهر رضوی
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ساعت: 13:09
  • شناسه : 26534

    همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع)، مراسم جشن میلاد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح شنبه ۲۱ مهر با برنامه‌هایی همچون بیان احکام توسط حجت الاسلام حسینی، شعرخوانی آئینی مصطفی جلیلیان مصلحی، مدیحه‌سرایی امیر عارف […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع)، مراسم جشن میلاد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

    برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در حرم مطهر رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح شنبه ۲۱ مهر با برنامه‌هایی همچون بیان احکام توسط حجت الاسلام حسینی، شعرخوانی آئینی مصطفی جلیلیان مصلحی، مدیحه‌سرایی امیر عارف و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ساجدی نسب برای زائران و محبان اهل بیت(ع)، در بارگاه منور رضوی برگزار شد. 

    سخنران این مراسم به ویژگی های بارز امام یازدهم اشاره کرد و گفت: امام حسن عسکری (ع)، سرچشمه ایمان و جلوه ای از نور الهی بود و در سیمای تابناکش نور عشق و ایمان خانه داشت، در رازونیاز شبانه اش با پروردگار خلوص و پاکی موج می زد و به عبادت، تهجد و نماز شب بسیار اهمیت می داد.

    حجت الاسلام والمسلمین ساجدی نیا افزود: ایمان به خدا و کمک به مردم، از مهم‌ترین سفارشات آن حضرت به یاران و رهروان خود بود. 
     
    همچنین قرائت زيارت امین‌الله، شعرخوانی آئینی و مديحه‌سرايی برنامه‌هایی است که ویژه شام ولادت امام حسن عسکری(ع) تدارک دیده شده و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.