حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13032 تعداد نوشته های امروز : 54×
برگزاری دوره آموزش مقدماتی «گردشگری با دوچرخه» در تربت جام
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸ ساعت: 8:11
  • شناسه : 27816

    دوره آموزشی «گردشگری با دوچرخه» با حضور ۴۰ شرکت کننده در تربت جام برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت جام گفت:  این دوره آموزشی با هدف آشنایی علاقه‌مندان به خصوص نسل حاضر با ساختار و قطعات دوچرخه، نحوه نگهداری این وسیله و چگونگی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    دوره آموزشی «گردشگری با دوچرخه» با حضور ۴۰ شرکت کننده در تربت جام برگزار شد.

    برگزاری دوره آموزش مقدماتی «گردشگری با دوچرخه» در تربت جام

     

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت جام گفت:  این دوره آموزشی با هدف آشنایی علاقه‌مندان به خصوص نسل حاضر با ساختار و قطعات دوچرخه، نحوه نگهداری این وسیله و چگونگی استفاده از آن در حرکت‌های تک نفره و تور‌های دوچرخه سواری برگزار شد. 

     

     فرامرز صابرمقدم افزود: در این دوره یک روزه که به عنوان یکی از برنامه‌های هفته گردشگری به پیشنهاد اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت جام و همکاری هیئت دوچرخه سواری شهرستان در محل مجتمع گردشگری دلژین برگزار شد، پیشکسوتان هیئت دوچرخه سواری تربت جام و رئیس هیئت دوچرخه سواری فریمان تجربیات چندین ساله در گردشگری با دوچرخه و دانش خود را به صورت شفاهی و عملی در اختیار حاضران قرار دادند. 

     

    وی ادامه داد: با توجه به استقبال از این برنامه، براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، دوره تکمیلی نیز برگزار خواهد شد.

     

    این مسئول یادآور شد: گردشگری با دوچرخه یا سایکل توریسم، یکی از انواع گردشگری پاک و سالم برای سفر شامل مسافرت‌های تفریحی و ماجراجویانه است که در دنیا طرفداران بسیاری دارد و هدف اصلی لذت بردن از مسیر و مقصد است. 

     

    صابرمقدم افزود: با توجه به حدود ۴۸ میلیون دوچرخه سوار در جهان، سایکل توریسم چند سالی است که در ایران رواج پیدا کرده و باعث شده است که علاقه‌مندان به دنبال جذابیت‌های گردشگری از جمله مسیر‌های روستایی کم نظیر، طبیعت و راه‌های مالرو، تماشای زیبایی‌ها و جذابیت‌های یک منطقه توریستی و آشنایی با فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم محلی به این شیوه گرایش پیدا کنند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.