حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 13154 تعداد نوشته های امروز : 54×
برگزاری مسابقات قرآن‌کریم ویژه️ کارکنان️ وزارت جهاد کشاورزی در مشهد
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۹ ساعت: 15:44
  • شناسه : 26265

    سی و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه️ کارکنان️،خانواده‌ها️ و فرزندان وزارت جهاد کشاورزی در مشهد برگزار شد. دبیر برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در استان خراسان رضوی با شرکت چهار هزار نفر آغاز شد و پس از رقابت در سطح منطقه‌ای، امروز با حضور ۱۱۰ نفر از راه یافتگان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    سی و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه️ کارکنان️،خانواده‌ها️ و فرزندان وزارت جهاد کشاورزی در مشهد برگزار شد.

    برگزاری مسابقات قرآن‌کریم ویژه️ کارکنان️ وزارت جهاد کشاورزی در مشهد

    دبیر برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در استان خراسان رضوی با شرکت چهار هزار نفر آغاز شد و پس از رقابت در سطح منطقه‌ای، امروز با حضور ۱۱۰ نفر از راه یافتگان به مرحله کشوری در حال برگزاری است.

     

    مهدی نادی ادامه داد: شرکت‌کنندگان این مسابقات در ۱۵ رشته، زیر مجموعه سه رشته حفظ، قرائت و اذان به مدت دو روز با هم به رقابت می پردازند.

     

    وی بیان کرد: این دوره از رقابت ها یادبود سرداران شهید جبهه مقاومت، شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، شهید آیت الله سید حسن نصرالله، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید اسماعیل هنیه است.

     

    دبیر سی و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی گفت: نفرات برتر اول تا سوم این دوره از رقابت ها در آیین پایانی روز جمعه (۲۰ مهرماه) معرفی و تقدیر می‌شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.